صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

میرشاد ماجدی، رویس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال تاکید کرد اگر قرار به همکاری با مهدوی کیا باشد، او کمیته جوانان را رها خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درباره انتخاب مهدوی کیا به عنوان فردی که قرار است در تصمیم گیری‌های کلان فدراسیون فوتبال نقش ایفا کند، این واکنش را نشان داد: «خبرحضورمهدوی کیا درکنار تمام تیم‌های پایه را  از طریق رسانه‌ها متوجه شدم. همکاران رسانه‌ای تماس‌ها متعددی با من پیرامون این اظهار نظر عزیزی خادم گرفتند، اما همان طور که می‌دانید کمیته جوانان یک وظیفه ذاتی دارد که تیم‌های پایه را هماهنگی کند. من هم به عنوان مسئول کمیته با قدرت و به کارم ادامه می‌دهم مگر آنکه عزیزی خادم تصمیم داشته باشد از فرد دیگری به جای من استفاده کند.»

ماجدی درباره اینکه قراراست از مهدوی کیا استفاده شود می‌گوید: «واقعیت این است که دو حاکم در یک اقلیم نمی‌توانند کار کنند که در آن صورت آش یا شور می‌شود یا بی‌نمک. اگر آقای عزیزی خادم، علاقمند است که کار را به مهدی مهدوی‌کیا بسپارد، طبیعتا سند کمیته جوانان به اسم من نخورده و این کمیته ارث پدری من هم نیست. در آن صورت من کلید این کمیته را در اختیار روسا قرار می‌دهم و به عنوان عضو هیأت رئیسه تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که به فوتبال این مملکت خدمت کنم.»

ماجدی درعین حال وجود اختلاف میان او وعزیزی خادم را رد می‌کند: «اختلاف نظری بین ما وجود ندارد، در صحبت‌هایی که در نشست‌های مختلف داشتیم تمامی اختیارات در حوزه تیم‌های پایه در اختیار کمیته جوانان است و ما مسأله پشت پرده‌ای نداریم. اگر تمایلی وجود دارد می‌توانند کار را در اختیار دیگران قرار دهند وگرنه که ما با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.