صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: گذر فرهنگی گلستان مشهد در دو هفته آینده توسط موسسه شهر کتاب به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی منتظری  با اعلام خبر بهره‌برداری گذر فرهنگی گلستان طی دو هفته آینده، اظهار کرد: گذر فرهنگی گلستان سال‌ها به عنوان بازار کتاب خاتون و بازارچه کتاب گلستان مطرح بوده، اما به دلیل اینکه در آنجا یک مسیل قدیمی وجود داشته که از زیر آن آب رد می‌شده و بعد از چند وقت خشک شده، نگرانی‌هایی در رابطه با ایمنی آن مطرح شده بود. در این راستا در چندسال گذشته تلاش کردیم که محوطه آن را ایمن‌سازی کنیم. بر این اساس زیر آن محوطه را بازسازی و ساختمان‌های سست آن را تخریب کردیم و نهایتا فضایی ایجاد شد که پیش از نوروز برای بهره‌برداری آماده شد.

وی در رابطه با فرآیند بهره‌برداری از گذر گلستان، افزود: با فرآیند قانونی فراخوانی را برای بهره‌برداری گذر فرهنگی گلستان برگزار کردیم و شرکت‌کنندگان ثبت نام کردند و پیشنهادات خود را ارائه دادند که از بین آن‌ها موسسه غیر تجاری شهر کتاب، پیشنهاد بهتری نسبت به بقیه شرکت‌کنندگان که اعلام کرده بود برنده اعلام شد. اکنون هم کار‌های قرارداد با شهر کتاب را انجام دادیم و مصوبه شورای اسلامی شهر را نیز دریافت کردیم و طی دو هفته آینده بهره‌برداری گذر فرهنگی گلستان توسط موسسه شهر کتاب آغاز خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.