صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد:

نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه تکیه بر فرهنگ ایثار و خودگذشتگی استوار است

  • کد خبر: ۷۸۰۲
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
یادواره کشوری شهید حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز با حضور احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ‌مشهد برگزار شد

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در یادواره کشوری شهید حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته در تمام عرصه های مختلف با تکیه برپایه ایثار و شهادت استوار باشد.

وی افزود:برگزاری یادواره کشوری شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز یک کار ارزشمند در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می رود.

اصولی گفت:اوج ایثار و خودگذشتگی در مفهوم شهادت شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم دیده می شود.

وی در ادامه گفت:هر چقدر ما در این راستا حرکت کنیم،برنامه و مناسبت مختلف داشته باشیم،بخصوص برای نسل جوان تثبت این فرهنگ و به تبع آن تبیث این امر راهگشایی برای رهایی از بحران ها و سختی ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت:تاثیر این برنامه ها تصویری بر ذهن و فکر جوانان ما که نسل چهارم انقلاب هستند،خواهد داشت.

اصولی تصریح کرد:شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مفهوم زندگی و شهادت را به ما آموختند.
رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از تمام دستگاه ها که با هماهنگی شهرداری پای کار آمدند و این کار ارزشمند را در مکتب شیعه همزمان با ایام دهه پایانی صفر را انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است؛ این یادواره با محوریت «دانش آموزان دیروز، آموزگاران فردا» شنبه ۴ آبان در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.