صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مجتبی سرآسیایی، مربی سابق تیم گل‌گهر که فصل قبل در رفسنجان به کار مشغول بود، به گل گهر سیرجان بازگشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در روزهایی که اخبار جنجالی حول مالکیت باشگاه شهرخودروی مشهد شنیده می‌شود، سرمربی سابق این تیم که مدت‌ها در نقش منجی باشگاه مشهدی در پست‌های مختلفی از جمله قائم‌مقام، سرپرست و در نهایت سرمربی فعال بود، در نهایت به گل گهر سیرجان بازگشت تا در لیگ بیست و یکم، به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی به فعالیت بپردازد.

سرآسیایی که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، ابومسلم و پیام مشهد را در کارنامه دارد، در دوران سرمربی‌گری خود در شهرخودرو، موفق شد تیم مشهدی را برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این استان راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کند. او در حالی از شهرخودرو جدا شد که از دخالت‌های مالک پرحاشیه این تیم گلایه داشت. 


شهرخودرو پس از جدایی سرآسیایی طعم برد را در لیگ برتر نوزدهم نچشید و در نهایت به کار خود با رتبه هفتم با سهراب بختیاری زاده پایان داد.سرآسیایی پس از جدایی از شهرخودرو، به عنوان دستیار مجید جلالی در گل گهر سیرجان مشغول به کار شد. او و جلالی موفق شدند سهمیه سیرجان را در نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر حفظ کنند.


در لیگ بیستم اما با پیشنهاد مس رفسنجان، سرآسیایی راهی شهر دیگر استان کرمان شد و به عنوان دستیار ربیعی به فعالیت پرداخت. حالا در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر، او به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی مجددا به سیرجان بازگشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.