صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس گفت: ۳۹۰ دانش‌آموز مشهدی در دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، که ۱۵۰ کوچه و خیابان شهر به نام متبرک این شهدای عزیز مزین شده و مابقی نیز براساس برنامه منسجمی که پیش‌بینی شده، نامگذاری خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان اصولی در یادواره کشوری شهید حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری پایان ماه صفر، اظهارکرد: ایثارگری، مقاومت و ایستادگی، شاخص‌ترین و ماناترین مقوله‌هایی هستند که از شهدای عزیز برای همه ما به یادگار مانده است.
وی با تشکر از مدیریت نمایشگاه بین‌المللی مشهد که با زحمت و تلاش خود به بهترین شکل این یادواره را برگزار کردند، گفت: زنده‌نگه داشتن نام و یاد شهدا تکلیفی است که پیوسته بر خود فرض می‌دانیم و در این مسیر باید ساعی باشیم.
اصولی در ادامه با بیان اینکه شهر مشهدمقدس دارای ۳۹۰ شهید دانش‌آموز است، تصریح کرد: شورای شهر مشهد و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی موفق شده ۱۵۰ کوچه و خیابان شهر را به نام متبرک این شهدای عزیز مزین کند؛ نام مبارک ۲۴۰ شهید دانش‌آموز دیگر باقی مانده که در یک برنامه‌ریزی منسجم، محل سکونت والدین شهید و یا نزدیک‌ترین نقطه به آن را به نام ایشان نامگذاری خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس گفت: در بین اقشار مختلف، شهدای دانش‌آموز ترس و بیم خاصی را در دل دشمن ایجاد می‌کنند که علت آن، اتصال نسلی است که آن‌ها دارند و نام آن‌ها باید همیشه بر تارک شهر بدرخشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.