صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خداقوت رئیس جمهور به پرسنل بهشت زهرای تهران

  • کد خبر: ۷۸۶۳۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز کارمند به صورت سرزده در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) حاضر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در روز کارمند به صورت سرزده در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) حاضر شد و گفت:کار شما در بهشت زهرا (س) با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست و شما بهترین نمونه و الگوی، کارکنان ایثارگر و تلاشگر دولت در سراسر کشور هستید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: امروز در تاریخ ما روز کارمند نامیده شده است. به دلیل اینکه شهیدان رجایی و باهنر از کارمندان صدیق و فداکاری بودند که جان خود را در راه آرمان‌های خود فدا کردند. به نظرم بهترین جمعی که می‌شود به عنوان کارکنان نمونه و تلاشگر دولت از آنان تقدیر کرد و این روز را تبریک گفت، به شما پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است.

رئیس جمهور تصریح کرد: کار‌هایی که پای سلامتی انسان مطرح می‌شود و باید در آن از جان خودت گذشته و به دیگران خدمات رسانی کنی از جمله کار‌های است که کمتر کسی داوطلب انجام آن می‌شود. کار شما کاری جهادی و تلاش برای رضای خداوند است. کاری که پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) انجام می‌دهند تسکین دهنده است و بسیار برای آرامش دادن به مردم مهم است، در شرایطی که مردم مصیبت دیده اند شما از ابتدا در کنارشان هستید و به آنان یاری می‌رسانید و با آنان همدردی می‌کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهور گفت: در حال حاضر مردم مشکلات زیادی در مواجه با این بحران دارند. امروز پاسخ عملی به خواست مردم همین تصحیح و سهل کردن کار مردم است که شما در سازمان بهشت زهرا (س) و در این بحران به خوبی انجام می‌دهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.