صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهدمقدس گفت: برخی نقاط در مناطق کم‌برخوردار، آمادگی بیشتری برای خروج از حاشیه شهر را دارند و با حداقل امکانات و اعتبارات، امکان خروج آنها از سرانه‌ و وضعیت نامطلوب حاشیه شهر را باید در اولویت بگذاریم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید طهوریان عسکری در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی درحال اجرای مناطق مختلف شهرداری، اظهارکرد: اگر قرار است که رونق اقتصادی و اجتماعی در منزلت زندگی شهری ایجاد کنیم، بخش زیادی از این مهم در زندگی روزمره مردم با تسهیل و ایجاد شرایط زندگی همراه با آرامش و زندگی همراه با مطولبیت است.

وی افزود: در بحث توسعه خدمات و گسترش و پیشرفت پروژه‌های عمرانی، به اندازه مطلوب، در حاشیه شهر موفق نبوده‌ایم و لذا شورای ششم تمام تلاش خود را می‌کند که شیب خدمات را، براساس توصیه‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان و همچنین تاکیدات مقام معظم رهبری، به سمت مناطق حاشیه شهر ببرد تا از این طریق بتوان فاصله بین حاشیه و متن اصلی شهر را کاهش داد.

عضو کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد با بیان اینکه فشار‌ها و مشکلات حاشیه شهر زیاد است و شاید نتوان در یک دوره ۴ ساله آن‌ها را کاهش داد، گفت: برخی نقاط در مناطق کم‌برخوردار، آمادگی بیشتری برای خروج از حاشیه شهر را دارند و با حداقل امکانات و اعتبارات، امکان خروج آن‌ها از سرانه و وضعیت نامطلوب حاشیه شهر را باید در اولویت بگذاریم.

طهوریان عسکری افزود: سایر محلات را هم به تناسب میزان جمعیت و سرانه‌های میانگین شهری کمک می‌کنیم که هم توسعه عمرانی و هم توسعه خدماتی داشته باشند.

 

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.