صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

  سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی از برخورد با عوامل تهیه، انتشار و سفارش دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دادگستری خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از فرزاد بهشتی توندری گزارش داد: از اولین لحظه بارگذاری این فیلم جنجالی با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، این ناحیه دادسرا به موضوع ورود کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان و خانواده‌های انقلابی اطمینان داشته باشند که هیچگونه هنجارشکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی‌ماند.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی ویژه فضای مجازی، تاکید کرد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن عفت و اخلاق عمومی شود از خطوط قرمز دادسرا است و با آن برخورد مقتضی خواهد شد.

 

ممنوع الخروجی عوامل تهیه فیلم

قاضی ویژه رسیدگی کننده به این پرونده نیز گفت: سفارش دهنده و حامی ساخت ویدیو‌ی جنجالی احضار و تحقیقات لازم از وی انجام شد.

واحدیان عظیمی افزود: ضمن تعطیلی و پلمپ مجموعه مزبور، تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری مناسب در خصوص وی صادر شده است.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی و برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران، تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیوی مزبور نیز در دستور کار است و پرونده مفتوح و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.

در روز‌های اخیر کلیپ تبلیغاتی در خصوص فعالیت آزمایشگاهی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد که برخی هنجار‌ها در آن رعایت نشده بود.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ندارم
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
مشتی پس اون ۶۰۰۰ هزارتا خانه بدکاره ایی که توی مشهد درست شده چی کی میخواین به اونا ورود کنین و جلوی اونا رو بگیرین