صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد و شهردار در دیدار با مدیران عامل برخی بانک‌ها در تهران، به بررسی راهکار‌های حل مشکلات سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه پرداختند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید دبیریان، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر، به همراه سیدعبدالله ارجائی، شهردار مشهد جلسات مشترکی را با مدیران عامل بانک‌های مختلف در تهران برگزار کردند و به بررسی راهکار‌های حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه و نیز رونق اقتصادی در مشهدالرضا (ع) پرداختند.

در این جلسات که با مدیران عامل بانک‌های پارسیان، شهر، تجارت و کارآفرینی و هچنین رئیس مرکز شتاب‌دهی و نوآوری‌های فناورانه اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، دبیریان و شهردار مشهدمقدس بر تعمیق و گسترش همکاری‌های دوجانبه درخصوص ایجاد رونق اقتصادی در حوزه‌های مختلف شهری تاکید کردند.

همچنین توافقات اولیه برای انعقاد تفاهمنامه‌های مشترک به منظور حمایت از کسب‌وکار‌های خرد، ارائه تسهیلات مقرون به صرفه و ایجاد منابع مالی برای شهرداری مشهد از طریق تسهیلات و اوراق مشارکت هم صورت گرفت.

درجریان این دیدار‌ها و در جلسه مشترک با پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، به همکاری مشترک این بانک با شهرداری مشهدمقدس درخصوص ارائه تسهیلات اشتغالزایی و توسعه همکاری‌ها در خصوص ایجاد زیرساخت‌های مرتبط با شهر هوشمند، فروش اوراق مشارکت و همچنین تعیین‌تکلیف برخی از املاک این بانک در مشهد تبادل‌نظر شد.

در دیگر جلسه برگزار شده هم توافقات اولیه با مدیرعامل بانک شهر در زمینه فروش اوراق مشارکت و اعطای تسهیلات و وام‌های اشتغالزایی جهت مشاغل خرد انجام شد.

ضمن برگزاری جلسه مشترک با مدیرعامل بانک تجارت، تعیین تکلیف پرونده مشترکی که از سال ۱۳۹۴ و در دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر مشهد با این بانک، بدون نتیجه باقی مانده بود، در دستورکار قرار گرفت که تفاهم اولیه در زمینه کارشناسی موضوع توسط شهردار مشهدمقدس انجام شود و جمع‌بندی نهایی در جلسات مشترک پیش‌رو صورت گیرد.

نشست با مدیر عامل بانک کارآفرینی، یکی دیگر از جلسات کاری برگزار شده در پایتخت بود که در آن توافقات اولیه جهت ارائه اوراق مشارکت انجام شد.

منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.