صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رفع مشکل آب‌گرفتگی ۱۲۹ نقطه از مشهد تا پایان سال

  • کد خبر: ۸۱۴۴
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد وعده داده است که مشکل آب‌گرفتگی ۱۲۹ نقطه از شهر تا پایان سال برطرف می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، خلیل‌ا... کاظمی با بیان اینکه در آخرین بارندگی شدید ابتدای امسال، ۲۵۹ نقطه که دچار آب‌گرفتگی شدند، شناسایی شد، اظهار کرد: اعتباری که در بودجه امسال برای این موضوع دیده شده بود، فقط برای ۳۵ تا ۴۰ نقطه بود؛ به همین دلیل باتوجه به شناسایی این ۲۵۹ نقطه از شورای شهر درخواست کردیم تا اعتبارات را افزایش دهند.
وی افزود: با موافقت شورای شهر ۵۷ میلیارد تومان به اعتبارات این بخش افزوده شد و با توجه به افزایش اعتبارات امسال مشکل ۱۲۹ نقطه از ۲۵۹ نقطه شهر که با بارندگی‌های شدید دچار آب‌گرفتگی می‌شوند، برطرف خواهد شد.
کاظمی این را هم گفت که امسال در مجموع ۹۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی در نظر گرفته شده است که در حال تکمیل کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی هستیم تا مشکل آب‌گرفتگی معابر امسال و سال آینده به حداقل برسد. وی به پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری مشهد هم اشاره و بیان کرد: اکنون پروژه‌های ایستگاه «الندشت» و «کوهسنگی» خط ۲ قطارشهری، پل غیرهم‌سطح شهید ناصری، دوربرگردان غیرهم‌سطح ابوطالب شمالی، بازگشایی بولوار خاقانی، پارکینگ مجد، ۲۴۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی و ایجاد مسیر‌های دوچرخه در حال اجراست.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.