صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مجلس: بررسی لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان باید به نحوی باشد که ۸۰ درصد معادل حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به معلمان تعلق بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهزاد علیزاده، عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس در نشست علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: لایحه دولت در رتبه‌بندی معلمان اشکالاتی داشت که کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از آن را رفع کرد، ولی ایرادات همچنان وجود دارد و فرهنگیان منتظر اجرای این رتبه بندی هستند.

نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس افزود: بررسی لایحه باید به نحوی باشد تا معادل ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به فرهنگیان تعلق بگیرد.

وی با بیان اینکه دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشتگان با امضای ۲۰۸ نفر از نمایندگان در آذر سال ۹۹ به هیات رئیسه تقدیم شده است، گفت: تاکنون در این موضوع اقدامی صورت نگرفته و ریاست مجلس می‌خواهیم طرح مذکور را در دستور کار قرار دهد.

این نماینده مجلس خطاب به بانک مرکزی تذکر داد: عدم ابلاغ مصوبه هیات دولت درخصوص تمدید تسهیلات کشاورزی و دامداری سال ۹۹ با سررسید سال ۱۴۰۰ باعث شده است بسیاری از بانک‌ها نسبت به انجام این دستور اقدام نکنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس خاطرنشان کرد: یک سال و نیم است از زمان بازنشستگی فرهنگیان می‌گذرد، اما همچنان پرداخت پاداش پایان خدمت آن‌ها صورت نگرفته که این امر با عدالت هم خوانی ندارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.