نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

زمان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس مشخص شد (۱۴ مهر ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۸۳۰۵۴
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
  • ۶
زمان تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس مشخص شد (۱۴ مهر ۱۴۰۰)
محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان و زمان تصویب آن توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه ۳ تا ۴ ماه زمان تا تصویب نهایی و قانون شدن رتبه بندی معلمان مانده است گفت: زمان اعمال رتبه بندی در احکام معلمان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهارکرد: قطعا باید رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود و فرقی هم در زمان تصویب آن نمی‌کند بلکه مهم تصویب نهایی این موضوع و تخصیص اعتبار آن است.

وی افزود: من نگران بودجه اجرایی رتبه‌بندی معلمان نیستم، زیرا زمانی که در مجلس تصویب نهایی شود و به شورای نگهبان ارسال شود احتمالا اواخر آبان ماه خواهد بود؛ اگر شورای نگهبان هم به این مصوبه مجلس ایرادی بگیرد ممکن است به اواخر آذر برسیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: حداکثر ۳ تا ۴ ماه تا تصویب رتبه‌بندی معلمان و قانونی شدن آن زمان باقی است.

وی در پایان گفت: زمان اعمال رتبه‌بندی معلمان در احکام‌شان به مصوبه مجلس مرتبط است و زمان‌های سابق مصوب برای اجرای آن شاید تغییر کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
شیطان در برابر شما مسئولین سر تعظیم فرود میاره. انشالله نفرت مردم از شما هر روز بیشتر شه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
لطفا میشه سما نظر ندید اقای دکتررررر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
0
0
اقای زاهدی میشه نظر ندید خواهشا
اینا بدرد خودت میخوره
معلم فراموش شده
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
خداوکیلی آبروی هرچه بی آبرورا شما خریدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
0
0
شما خسته نشدی هر کسی یک نظر میده اگه تصویب مکنی برای معلمان عزیز تصویب کنید همه بدون بی سر صدا حقوقشان بالا میره به جز معلمان تا به اینها میرس کم بوجه روبه رو میشوم از بس رسانی شده حال بچه هم از رتبه بند خبر داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
این پول حق جوونای بیکاره نه معلما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->