صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بهره برداری از ۴ سلامتکده طب سنتی در مشهد

  • کد خبر: ۸۴۶۴
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
رئیس دانشکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آعاز بهره برداری ۴ سلامتکده طب سنتی در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مهدی یوسفی گفت: با هدف دسترسی عموم مردم به خدمات تخصصی طب سنتی و مکمل ۴ سلامتکده طب سنتی با مدل مشارکت بخش خصوصی و دانشکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده است.
وی خاطر نشان کرد: در کلینیک‌ها و سلامتکده‌های طب ایرانی و مکمل تمامی خدمات مورد نیاز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر خدمات طب ایرانی و مکمل در دو کلینیک واقع در بیمارستان امام رضا (ع) و قائم (عج) و چهار سلامتکده با حضور دانش آموختگان این رشته و اعضای هیات علمی ارائه می‌شود خاطر نشان کرد: تلاش می‌شود به منظور گسترش خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات استاندارد، تعداد سلامتکده‌های طب سنتی در مشهد افزایش یابد.
دکتر مهدی یوسفی در خصوص سابقه فعالیت دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: این دانشکده از سال ۸۹ با مصوبه شورای دانشگاه فعالیت خود را آغاز نمود و در این مدت ۱۰ دوره پذیرش دانشجو برگزار شده است و در حال حاضر ۶۰ دانشجو در حال تحصیل و ۸ نفر نیز دانش آموخته شده اند.
رییس دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه دانش آموختگان مقطع پزشکی عمومی می‌توانند برای ادامه تحصیل وارد این دانشکده شده و در یک مدت ۴ تا ۵ ساله در مقطع دکترای تخصصی طب ایرانی دانش آموخته شوند اظهار داشت: در حال حاضر ۱۳۰ دانش آموخته طب سنتی در کشور فعالیت می‌کنند و ۶۰۰ دانشجو در ۱۷ رشته محل نیز در حال تحصیل هستند.

منبع: صدا و سیما

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.