به گزارش شهرآرانیوز، سری ۱ متأسفانه فاقد نسخه فول M بوده اما خب یک پله پایینتر میتوان M135i xDrive را انتخاب کرد که اگرچه کمتر از سه سال از حضورش در بازار میگذرد اما بهروزرسانیهای متنوعی را در مدل ۲۰۲۲ تجربه کرده است.
در نظر داشته باشید که این فیس لیفتی عادی نیست و بامو خودش آن را ایمپالس سیکل زندگی یا LCI مینامد. فنرها و دامپرهای بازنگری شده رفتار کلی خودرو را بهبود بخشیده و روی هندلینگ آن تأثیر مثبت گذاشتهاند. مهندسان بامو همچنین اقدام به بازنگری سیستم تعلیق و اکسل عقب کردهاند. اکسل جلو نیز دارای قطعات جدیدی بوده و نتیجه کلی این موارد جذب بهتر نیروهای جانبی در زمان عبور از پیچها میباشد.
M135i xDrive دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک خود را حفظ کرده و همین موضوع درباره پیشرانه ۲ لیتری توربو صادق است. این نیروگاه ۴ سیلندر قدرت ۳۰۲ اسبی و گشتاور ۴۵۰ نیوتون متری خود را به هر چهار چرخ میفرستد. کوچکترین محصول پرفورمنس بامو بهصورت استاندارد از رینگهای ۱۸ اینچی استفاده میکند اما میتوان نمونههای ۱۹ اینچی را نیز سفارش داد.
بامو تغییراتی در سیستم صدای مصنوعی پیشرانه اعمال کرده است. باواریایی ها میگویند این صدا با دقت تقویت شده و به کابین میرسد هرچند اکثر طرفداران علاقه چندانی به این سیستم ندارند.
بامو رنگهای سفارشی خود را برای سری ۱ عادی ارائه کرده و خب منطقی است که همین رنگها برای مدل M135i xDrive نیز در دسترس باشند. خودرویی که مشاهده میکنید از رنگ بدنه زرد سائوپائولو سود برده اما رنگهای دیگری همچون خاکستری و نارنجی فروزن را هم میتوان انتخاب کرد.
منبع: پدال