تولید اسپرت‌ترین خودروی BMW به زودی پایان می‌یابد + تصاویر

  • کد خبر: ۷۲۲۷۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
تولید اسپرت‌ترین خودروی BMW به زودی پایان می‌یابد + تصاویر
بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است، تولید BMW i۳ برای بازار ایالات متحده به زودی پایان یابد.

به گزارش شهرآرانیوز،  i۳ اسپرت‌ترین و جذاب‌ترین خودرویی است که بی ام و تولید کرده است و این خودرو به دلیل جمع و جور بودنش مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. اکنون رئیس طراحی بنتلی گفت: صاحبان i۳ این موضوع را می‌دانند و بیشتر آن را به دلیل ظاهر متفاوت خرید می‌کنند، با وجود این، نمی‌توان انکار کرد که i۳ شکوفایی کمی دارد. BMW، سال گذشته اعلام کرد که تولید i۳ را که در سال ۲۰۱۳ معرفی شده، با هدف پاسخگویی به تقاضا افزایش می‌دهد.

اما، به نظر می‌رسد که برنامه قبلی برای افزایش تولید هرگز عملی نشده است.

براساس این گزارش، موجودی i۳ در ایالات متحده در ۱۲ ماه گذشته در کم‌ترین میزان خود قرار داشت، تا جایی که مشتریان برای تهیه شکاف تولید با چالش‌هایی روبه‌رو بودند. آخرین بولتن فروشنده حتی حاکی از آن است که فقط حدود ۱۸۰ خودرو در این مرحله باقی مانده‌اند.

تولید اسپرت ترین خودرو BMW به زودی پایان می یابد

در همین گزارش، BMWBlog همچنین تصریح کرد که ممکن است i۳ تا سال ۲۰۲۲ دیگر تولید نشود و جاده‌ها کم‌تر این خودرو را ببینند. این به نوعی با گزارش قبلی در سال ۲۰۱۹ که i۳ تا سال ۲۰۲۴ تولید می‌شود، مغایرت دارد.تولید اسپرت ترین خودرو BMW به زودی پایان می یابد

این بدان معنا نیست که BMW تولید خودروهای الکتریکی را کم می‌کند.  BMW i۴ و iX به تازگی برای بازار ایالات متحده در این ماه معرفی شده است. به نظر بسیاری، هر دو سدان برقی و کراس اوور در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ به فروش می‌رسند. در هفته‌های آینده با انتشار یک خبر رسمی از BMW اطلاعات بیشتری در مورد تولید i۳ خواهیم گرفت.

تولید اسپرت ترین خودرو BMW به زودی پایان می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->