صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ورزش سابق سفر خودش به مالزی را تکذیب کرد!

  • کد خبر: ۸۶۰۱۲
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
در حالی که وزیر سابق ورزش و جوانان از عدم سفر به مالزی صحبت کرده اما شواهد موضوع دیگری را نشان می‌دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از اینکه بارها عنوان شده بود مسعود سلطانی‌فر وزیر سابق ورزش و جوانان برای حل مشکل استقلال و جلوگیری از حذف این تیم به کوالالامپور سفر کرده اما او امروز این موضوع را در مصاحبه‌ای تکذیب کرد!

 

وزیر ورزش و جوانان مدعی شده که هرگز برای استقلال و حتی پرسپولیس به مالزی نرفته است. او امروز در اولین مصاحبه بعد از کنار رفتن از وزارت ورزش گفت: طی ۳ سال گذشته نه سفری به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) داشته‌ام و نه تعهدی در رابطه با تعیین وضعیت مالکیتی دو باشگاه  استقلال و پرسپولیس و شفافیت مسائل مالی آن‌ها داده‌ام.

 

این در حالی است که سال گذشته و در تاریخ 2 مرداد ماه وزیر ورزش وقت در مصاحبه‌ای اعلام کرده که برای حل مشکل استقلال به مالزی رفته است!

 

او در این باره در مصاحبه‌ای که منتشر شده در 2 مرداد سال 1399 گفته: ما اگر مشکل پرسپولیس با باشگاه ترکیه‌ای را حل و فصل کردیم، برای حل مشکل استقلال هم ۴۸ ساعته به مالزی و مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتیم تا این باشگاه از لیگ قهرمانان حذف نشود!

 

این تناقض عجیب در روزی که خبر حذف پرسپولیس و استقلال در بین رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود به ابهامات اتفاقات رخ داده بیشتر از قبل افزوده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.