استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

حمایت دوباره فرهاد مجیدی از آجورلو: انرژی مثبت به استقلال آورده‌اید!

  • کد خبر: ۸۴۶۴۶
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
حمایت دوباره فرهاد مجیدی از آجورلو: انرژی مثبت به استقلال آورده‌اید!
فرهاد مجیدی پس از اینکه قراردادش برای ۳ فصل دیگر تمدید شد، دوباره از مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال حمایت کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ساعاتی بعد از اینکه مصطفی آجورلو حکم مدیرعاملی خود را از وزیر ورزش گرفت و مدیرعامل باشگاه استقلال شد، نشستی با فرهاد مجیدی برگزار کرد که درآن نشست مقرر شد سرمربی استقلال ۳ فصل دیگر در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد. این موضوع از سوی رسانه‌ها بازتاب‌های متفاوتی داشت. برخی همچنان براین باورند که اگر مجیدی نتواند نتایج مطلوبی در لیگ بیستم به دست آورد، بدون شک مصطفی آجورلو عذر این مربی خواهد خواست، اما برخی هم معتقدند که قرارداد مجیدی اعتبار کافی را دارد واو می‌تواند به حضور دراین زمان در باشگاه استقلال امیدوار باشد. مدیرعامل باشگاه استقلال، اما درنهایت در نشست دوباره‌ای با فرهاد مجیدی قرارداد رسمی میان باشگاه و سرمربی استقلال را منعقد کرد تا این ماجرا وجاهت قانونی به خود بگیرد. مجیدی هم بعد از اینکه قراردادش به طور رسمی برای ۳ فصل دیگر تمدید شد در صفحه شخصی خود از مدیرعامل باشگاه استقلال تعریف و تمجید کرد.

فرهاد مجیدی پس از این تمدید قرارداد در صفحه اینستاگرام خود به آن واکنش داشت و این‌چنین نوشت: امید و انرژی مثبتی که تیم مدیریتی آقای مصطفی آجورلو به باشگاه استقلال آوردند، زمینه‌ساز خبر‌های خوب و مهمی برای باشگاه محبوب‌مان خواهد بود. وظیفه خودم می‌دانم که از درایت مدیرعامل محترم باشگاه استقلال تشکر کنم و بدون تردید این آغاز یک مسیر تاریخی برای استقلال خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->