صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هوای هشت شهرستان خراسان رضوی بارانی شد

  • کد خبر: ۸۶۵۴۶
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب در هشت شهرستان استان خراسان رضوی باران بارید که بیشترین میزان آن مربوط به قوچان با ۹ میلیمتر بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیشب در هشت شهرستان استان خراسان رضوی باران بارید که بیشترین میزان آن مربوط به قوچان با ۹ میلیمتر بوده است.

مرتضی اثمری افزود: طی این مدت بارش باران در شهرستان‌های قوچان، کلات، سرخس، چناران، مشهد، درگز، فریمان و تایباد گزارش شده است و میزان بارش باران در شهر مشهد کمتر از یک میلیمتر بوده است.

وی اضافه کرد: بارش باران در خراسان رضوی دیشب از مناطق شمالی خراسان رضوی آغاز شد و امروز و با حجم بیشتر همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی در همه مناطق استان گسترش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱۵ درجه‌ای دما در مناطق مختلف خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۲۶ درجه سلسیوس بود که روز‌های پنجشنبه و جمعه به ترتیب به ۱۳ و ۱۰ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

اثمری افزود: کمینه دمای هوای مشهد نیز که دیشب ۱۳ درجه بود امشب به ۲ درجه خواهد رسید و جمعه شب و شنبه شب به زیر صفر خواهد رسید.

وی اضافه کرد: ماندگاری هوای سرد تا روز‌های میانی هفته آینده ادامه دارد و این در حالی است که بارش‌های رگباری باران به صورت متناوب همراه با افزایش ابرناکی طی این مدت ادامه خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باخرز با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت نیز در شهرستان تایباد با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.