برنامه‌های سفرتان را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نگذارید| دزدها در کمین یک فرصت معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در سبزوار ساعت فعالیت ادارات و بانک های مشهد و خراسان رضوی در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد ۱۴۰۳) تغییر کرد + جزئیات گرمای مشهد نگران کننده نیست تولید گوشت حلال غیرحیوانی در کشور خدمات غیرحضوری برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران با اپلیکیشن «تأمین‌من» آخرین اخبار از وضعیت ایرانی‌های بازمانده در عربستان تداوم هوای گرم تا ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور (۵ مرداد ۱۴۰۳) گرما در خراسان رضوی به بالاترین حد خود در یک سال اخیر می‌رسد (۵ مرداد ۱۴۰۳) سقوط چرخ و فلک در تربت حیدریه | ۷ نفر مصدوم شدند (۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین از فردا شنبه (۶ مرداد ۱۴۰۳) | میزان افزایش قیمت‌ها مشخص نیست زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه!
سرخط خبرها

جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است

  • کد خبر: ۸۶۵۴۳
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
جاده‌های خراسان رضوی بارانی و لغزنده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارندگی صبح امروز در شهرستان‌های شمالی استان سطح جاده‌ها به ویژه بزرگراه‌های اصلی قوچان- مشهد و سبزوار -مشهد بارانی و لغزنده گزارش شده است.

میلاد جبلی | شهرآرانیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارندگی صبح امروز در شهرستان‌های شمالی استان سطح جاده‌ها به ویژه بزرگراه‌های اصلی قوچان- مشهد و سبزوار -مشهد بارانی و لغزنده گزارش شده است.

ابراهیم نصری افزود: در حال حاضر بارش باران در شهرستان‌های قوچان، درگز، چناران، مشهد، کلات، سرخس، سبزوار، جوین، جغای و نیشابور موجب لغزندگی سطح جاده‌های اصلی و فرعی در این مناطق شده است.

وی به بارندگی در مسیر مشهد - طرقبه نیز اشاره کرد و ادامه داد: صبح امروز بارش برف پراکنده در محدوده گردنه تیوان در جاده درگز - قوچان سطح این مسیر ترانزیتی را لغزنده کرده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیش بینی می‌شود بارش باران به همراه کاهش ۱۵ درجه‌ای دما تا فردا جمعه در همه استان ادامه یابد.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راه‌ها قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->