صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی باید فردا، شنبه پانزدهم آبان‌ماه به مصاف گل‌گهر سیرجان برود که شنیده می‌شود عالیشاه و نعمتی به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب خواهندبود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس فردا شنبه، پانزدهم آبان‌ماه از ساعت ۱۸، تیم‌های پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

پرسپولیس در ۳ هفته قبلی با پیروزی مقابل فولاد و نساجی و شکست مقابل آلومینیوم در اراک با ۶ امتیاز در رده پنجم جدول جای گرفته و گل‌گهر با ۲ پیروزی مقابل تراکتور و فجرشهیدسپاسی و یک تساوی مقابل نساجی با ۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

۲ دیدار فصل گذشته تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر با برتری قاطع شاگردان گل محمدی به پایان رسید، اما این فصل قلعه نویی به دنبال انتقام فصل گذشته است.

در دیگر دیدار‌های حساس هفته چهارم، امروز ذوب و سپاهان از ساعت ۱۸ در فولادشهر دربی اصفهان را برگزار می‌کنند و استقلال از ساعت ۱۶ در شیراز مقابل فجرشهیدسپاسی این شهر قرار می‌گیرد.

استقلال تا پایان هفته سوم با کسب پیروزی در تمامی مسابقاتش در صدر جدول قرار گرفته‌است.

از اردوی پرسپولیس شنیده می‌شود سیامک نعمتی و امید عالیشاه به علت مصدومیت غایبان بزرگ پرسپولیس در دیدار با گل گهر سیرجان خواهندبود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.