حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رونمایی از برنامه‌های یحیی گل‌محمدی برای بازگشت پرسپولیس

  • کد خبر: ۸۶۷۹۸
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
رونمایی از برنامه‌های یحیی گل‌محمدی برای بازگشت پرسپولیس
پرسپولیس برای فراموش‌کردن باخت هفته قبل، باید گل گهر را شکست دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با انجام ۴ مسابقه به پایان می‌رسد و بعد از آن، تیم‌ها ۲ هفته به تعطیلات خواهند رفت. این وقفه که برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی ایجاد شده، فرصت بسیار مناسبی برای تیم‌هایی است که در ۴ هفته ابتدایی نتوانستند برنامه‌های تاکتیکی خود را به‌خوبی اجرا کنند. در مهم‌ترین بازی‌های امروز، پرسپولیس که هفته گذشته مقابل آلومینیوم متوقف شده است، باید در خانه به‌مصاف گل‌گهر سیرجان برود و نفت مسجد‌سلیمان در شهرآورد جنوبی‌ها باید از فولاد پذیرایی کند.

پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان / ساعت ۱۸:۰۰

پرسپولیس، قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر، در اراک هیچ نشانی از آن تیم مقتدر فصل گذشته نداشت و تیمی آشفته و کم‌رمق در میدان بود. سرخ‌پوشان آن‌قدر بد بازی کردند که خود گل‌محمدی، سرمربی تیم، گفت حتی مساوی هم حق تیم ما نبود و باید می‌باختیم! اکنون هواداران منتظر‌ند تا ببینند سرمربی تیمشان در این چند روز چه تغییراتی در تیمش ایجاد خواهد کرد. آیا دوباره پرسپولیس به روز‌های خوب برمی‌گردد و فوتبالی چشم‌نواز و زیبا ارئه می‌کند یا سایه‌ای از تیم قهرمان در میدان خواهد بود.

گل‌گهر سیرجان هم هفته گذشته در خانه ۲‌امتیاز حساس را مقابل نساجی از دست داد. این تیم همچنان بدون سرمربی در میدان حاضر خواهد شد و امیر قلعه‌نویی هنوز محرومیت انضباطی دارد. گل‌گهری‌ها البته با دستورات تاکتیکی قلعه‌نویی در میدان حاضر می‌شوند و زیر‌نظر او تمرینات خود را پی می‌گیرند و اکنون باید دید قلعه‌نویی از روی سکو می‌تواند پرسپولیس را متوقف کند یا نه.

غیبت عالیشاه و نعمتی

درحالی‌که پرسپولیس در یک دیدار حیاتی از گل‌گهر سیرجانِ مدعی میزبانی می‌کند، یحیی گل‌محمدی خبر از مصدومیت امید عالیشاه و سیامک نعمتی داد و باید منتظر تغییراتی در ترکیب قرمز‌ها باشیم. سیامک نعمتی به‌عنوان مدافع راست در ترکیب یحیی شناخته می‌شود و با توجه به غیبت او، یحیی باید از بین فرشاد فرجی و مهدی شیری که توانایی بازی در این پست را دارند، یکی را انتخاب کند که با توجه به حضور فرجی در قلب خط دفاعی سرخ‌ها، بازی‌کردن مهدی شیری محتمل‌تر است.

در این بازی ممکن است یحیی با توجه به شکست هفته گذشته، تغییرات دیگری را نیز در تیمش اعمال کند. با توجه به مصدومیت عالیشاه و بازی‌های نه‌چندان چشم‌گیر احسان پهلوان، احتمال بازگشت وحید امیری به پست وینگر وجود دارد و در این شرایط مدافع چپ پرسپولیس نیز که در بازی‌های گذشته امیری بود، تغییر خواهد کرد. یحیی در این پست می‌تواند از علی نعمتی و سعید آقایی بهره ببرد که گزینه معقول که پیش‌تر امتحانش را پس داده، آقایی است.

نفت مسجدسلیمان – فولاد / ساعت ۱۸:۰۰

‌شهرآورد خوزستان هم دیدنی است. هر ۲ تیم آخرین بازی خود را در لیگ با برد پشت‌سر گذاشته‌اند و حالا به‌دنبال برد دیگری در لیگ هستند. سرمربی نفت بعد از شکست‌دادن پدیده طبق عادت همیشگی‌اش در نشست خبری از زمین و زمان گلایه کرد و گفت که اوضاع مالی و تدارکات تیمش افتضاح است. فراز کمالوند یا از تیم‌ها استعفا می‌کند یا مدام از شرایط تیمی که در آن فعالیت می‌کند، ناراضی است؛ البته او در نشست خبری بعد از بازی با پدیده اولتیماتوم داد که تا چهارشنبه اگر وضعیت تیمش روبه‌راه نشود، از سرمربیگری این تیم استعفا خواهد کرد!

با‌این‌حال به احتمال فراوان او در دیدار با فولاد خوزستان هم تیم نفت را هدایت خواهد کرد. نفت این هفته در مسجدسلیمان بازی خواهد کرد و فولادخوزستان هم بعد از ۲ باخت متوالی با شکست‌دادن مس رفسنجان از بحران فاصله گرفته است و شاگردان ویسی حالا به‌دنبال پیروزی در شهرآورد خوزستان هستند.
در دیگر‌بازی‌های امروز نیز مس رفسنجان از ساعت‌۱۶ به‌مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت و نساجی در خانه پذیرای صنعت‌نفت آبادان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->