صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توییت مهدی طارمی که مدتی قبل در پاسخ به صحبت‌های اسکوچیچ مطرح شده بود، دردسرساز شده و حالا مهدی طارمی جایی در تیم ملی ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، لیست تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه منتشر شد و خبری از مهدی طارمی نیست. مهدی طارمی که یکی از بهترین بازیکنان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی بوده و در پورتو هم فوق العاده کار کرده، چرا در لیست اسکوچیچ جایی ندارد؟

گفته می شود همه چیز به توییتی برمی گردد که ماه قبل مهدی طارمی خطاب به اسکوچیچ و در پاسخ به مصاحبه عجیب دراگان علیه بازیکنان ایرانی بود.

هرچند برخی رسانه‌های نزدیک به دراگان اسکوچیچ مدعی بودند صحبت‌های اسکوچیچ بد ترجمه شده و دراگان هیچگاه نگفته: فوتبالیست‌های ایرانی از نظر فنی و بدنی مقاوم هستند که حسادت‌برانگیز است. چیزی که آن‌ها ندارند و باید پیشرفت کنند توانایی تاکتیکی است. آن‌ها هنوز آنقدر خوب نیستند، ولی وقتی به بلند مدت نگاه می‌کنم، به نظرم آن‌ها پیشرفت خواهند کرد و سطحشان بسیار بالا خواهد آمد. اروپایی‌ها از نظر تاکتیکی همیشه خوب بودند و حضور بازیکنان ایران در اروپا می‌تواند این روند بهبود تاکتیکی بازیکنان ایران تسریع بخشد.

اما هیچوقت هم اصل صحبت های اسکوچیچ منتشر نشد تا مشخص شود ادعای درست ترجمه نشدن حرف های اسکوچیچ، صرفا یک بهانه و توجیه است.

طارمی در پاسخ به این حرف ها، یک توییت جنجالی منتشر کرد و حالا شنیده می شود که همین توییت باعث شده تا طارمی در تیم ملی جایی نداشته باشد.

هرچند برخی معتقدند اسکوچیچ به خوبی می داند که تیم ملی نیاز مبرمی به طارمی دارد و صرفا برای این دو بازی نسبتا ساده مقابل لبنان و سوریه قرار نیست از طارمی استفاده کند و پس از این دو مسابقه قطعا بلافاصله طارمی دوباره به لیست بازمی گردد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
اسکوچیچ حرف بدی نزده شاید طارمی جوگیرشده وچنین مطلبی نوشته واینکه پاسخ آقای اسکوچیچ وآقای باقری راندادن خیلی زشت وبچگانه بوده امیدوارم روزی برسه که از زندان خودمون بیایم بیرون وبه سربلندی ایران فکر کنیم
امیریه از کرمان
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
به نظر من طارمی اشتباه کرده ومغرور شده بدون طارمی هم موفق میشیم ولی کار سخت تر میشه بخاطر انگیزه وروحیه مضاعفی به سوریه ولبنان میده
ولی اشتباهی که زمان کی روش مسئولین مرتکب شدو نتونستن رحمتی وخلعتبری وعقیلی روبه تیم برگردونن وبه نوعی وساطت کنن اما الان هم نگران کننده هست که اینبار هم تکراربشه ما باید به مرییان خارجی از فرهنگ غنی اسلامی که فراوان درمورد عفو وبخشش سخنان نابی داریم بگیم که برای ما از هر چیزی مهمتره وهمچنین طارمی هم باید عذر خواهی کنه تا زودتر برگرده