صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده مجلس در نشست علنی امروز (۱۴۰۰/۰۸/۱۸) گفت: اخیرا لیستی از نمایندگان منتشر شده که در آن عنوان شده که این نمایندگان مخالف لایحه رتبه بندی هستند در حالی که این لیست از اساس کذب است و این دولت است که می‌نالد اعتبار لازم را ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی علی‌زاده، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت، گفت: مجلس مشکلی برای رتبه بندی ندارد و دولت است که می‌نالد و می‌گرید که اعتبار لازم را ندارد البته ناهماهنگی در پرداخت‌ها شامل همه سازمان‌ها و نهاد‌ها می‌شود و پرداخت‌ها کاملا ناعادلانه است و این مجلس نیست که باید آن را سامان دهد و باید دولت لایحه‌ای برای نظام پرداخت هماهنگ را ارائه کند.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: ۴۵ هزار خانوار از محل باغداری در مراغه امرار معاش می‌کنند و آقای رئیسی شخصا قول دادند که کاری می‌کنند که کشاورز با آرامش به تولید بپردازند، اما چندین تن سیب زیر درختی روی دست کشاورزان مانده و تعاون روستایی هیچ اقدامی برای خرید تضمینی نکرده است.

منبع: خانه‌ملت


بیشتر بخوانید

انتشار اسامی نمایندگان مخالف لایحه رتبه‌بندی معلمان بی‌اخلاقی است

قالیباف: لیست ۱۱۷ نفره نمایندگان مخالف «رتبه‌بندی معلمان» کذب محض است

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
ای آقا ما که می دانیم شماها تعزیه خوان یک مجلس هستیدآنقدر بدبختی ها ی فرهنگیان را به همدیگر پاس کاری نفرمایدکسی که دلش به حال پیشرفت مملکتش می سوزد به آموزش وپرورش توجه کافی ووافی می کند
ناشناس
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
اعتبار از اون خودروهای که شبی ده میلیون افزایش پیدا می کند تامین شود