صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طی مراسمی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، دهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنی ها، صنایع و ماشین‌آلات وابسته، دهمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی و همچنین نهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید صیفی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد درحاشیه افتتاح این نمایشگاه که با حضور رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد الرضا (ع)، سفیر اندونزی در ایران، سرکنسول عراق در مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی انجام شد، گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتقاء صنعت مواد غذایی، افزایش صادرات محصولات غذایی و چاپ و بسته بندی و رو نمایی از ماشین‌آلات جدید در این حوزه‌ها است.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه در سالن‌های فردوسی و مفاخر به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع و با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی فعال درحوزه صنایع غذایی، ماشین آلات، چاپ و بسته بندی برپا شده است.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: دراین نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران و نمایندگی شرکت‌هایی از کشور‌های ترکیه، ژاپن و آلمان حضوردارند.
صیفی ادامه داد: همچنین سفارت کشور اندونزی و هیئت‌هایی از کشور‌های پاکستان، عراق، ترکمنستان و افغانستان در برپایی نمایشگاه صنای غذایی، صنایع وابسته و... مشارکت دارند.
گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، دهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنیها، صنایع و ماشین‌آلات وابسته، دهمین نمایشگاه تخصصی شیر و لبنیات، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات صنایع غذایی و بسته بندی و همچنین نهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی از عصر روز چهارشنبه ۲۶ لغایت شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۰ آمده بازدید علاقمندان است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد