صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر روابط عمومی وزرات صمت نوشت: سکو‌های درج آگهی خودرو موظف شدند بر روی تمامی بستر‌های الکترونیکی خود اعم از وب سایت و نرم افزار موبایل ۶ قابلیت مهم ایجاد نمایند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن ترابی مدیر روابط عمومی وزارت صمت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: با توجه به تاثیر گذاری درج آگهی‌های غیر واقعی خودرو و قیمت سازی‌های صوری بر اذهان عمومی و ایجاد فضای تشتت و نگرانی عمومی از گرانفروشی سکو‌های درج آگهی خودرو موظف شدند بر روی تمامی بستر‌های الکترونیکی خود اعم از وب سایت و نرم افزار موبایل ۶ قابلیت مهم ایجاد نمایند.

وی افزود: امکان احراز هویت آگهی دهندگان، امکان احراز صلاحیت کسب و کاری آگهی دهندگان، اماکن احراز وجود خودروی آگهی شده، اختصاص نشان مجزا BADGE، ایجاد امکان مرتب سازی و فیلتر کردن نمایش مجموع تعداد آگهی‌های منتشر شده و اعلام روش نظارت و قیمت آگهی‌های خودرو از جمله این قابلیت هاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.