صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخگویی سازمان اتوبوسرانی مشهد به درخواست شهروندان درباره خط ۲۱ اتوبوسرانی مشهد

پیام شهروندان:

۱- چرا اتوبوس‌های خط ۲۱ را جمع کرده اند؟ این کار باعث شلوغی ون‌ها شده است. باید یک فیلم از داخل ون بگیریم که ببینید چه اوضاعی درست کرده اید.

۲- تغییر اتوبوس‌های خط ۲۱ به مینی بوس‌های ون را که جای کمتری دارند پیگیری کنید.

۳-مدتی است در بولوار شهید کریمی به جای خط ۲۱ ون گذاشته اند. فضای زیادی برای ایستادن ندارد. خانم‌ها و آقایان در کنار هم قرار دارند و امکان انتقال کرونا بسیار است.

۴-چرا در بولوار شهید کریمی به جای خط ۲۱ ون گذاشته اند؟ داخل ون‌ها بسیار شلوغ است و محرم و نامحرم هم رعایت نمی‌شود.


پاسخ روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی:

خط ۲۱ با ۷ دستگاه اتوبوس فعال و ۵ دستگاه مینی بوس فعال و میانگین سرفاصله ۷دقیقه در حال سرویس دهی به شهروندان است، اما به دلیل نبود مسیر ویژه و ترافیک طول مسیر، گاهی سرفاصله خطوط افزایش می‌یابد. از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت افزایش سرفاصله در مسیر خط، مراتب را با ذکر مشخصات دقیق (تاریخ، بازه زمانی و ایستگاه محل انتظار) به شماره تلفن ۳۳۲۳۵ اداره بازرسی سازمان و سامانه پیام کوتاه روابط عمومی سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ یا پورتال اینترنتی سازمان به نشانی bus.mashhad.ir اعلام کنند تا امکان رسیدگی دقیق‌تر فراهم باشد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.