صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دقایقی قبل (یکم دی‌ماه ۱۴۰۰)، امروز مترو خط کرج-تهران از ریل خارج شد، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل مترو خط کرج-تهران از ریل خارج شد، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.به گفته قائم‌مقائم بهربرداری متروی تهران، ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۲ خط قطار در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند، اما علت حادثه هنوز مشخص نیست و تیم‌های فنی هم‌اکنون در حال بررسی حادثه و عوامل امدادی نیز در حال جداسازی واگن‌ها هستند.

برخورد دو قطار مترو، تلفات جانی نداشت | ۱۰ مصدوم در پی حادثه قطار چیتگر

سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با ایرنا از مصدوم شدن ۱۰ نفر در پی حادثه صبح امروز (چهارشنبه) برخورد دو قطار مترو تهران در محدوده چیتگر خبر داد.

مجتبی خالدی افزود: در پی حادثه برخورد دو قطار مترو تهران و کرج در محدود چیتگر که صبح امروز رخ داد تا کنون ۱۰ مصدوم توسط نیرو‌های اورژانس تهران درمان و به بیمارستان انتقال یافته اند که حال یکی از مصدومان بد حال گزارش شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تا گنون هیچ گونه فوتی گزارش نشده و همچنین ۱۵ دستگاه آمبولانس در اولین فرصت در محل حادثه مستقر شدند و اورژانس هوایی تهران در حال آماده باش هستند.

تعطیلی متروی کرج-تهران

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج نیز اعلام کرد:با توجه به وقوع حادثه برخورد دو قطار مترو در ایستگاه چیتگر، امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع بعدی وجود ندارد.

مسافرانی که قصد عزیمت به تهران دارند، می‌توانند در ایستگاه وردآورد از قطار پیاده شده و با اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

تصویری از مصدومان حادثه برخورد قطار‌های مترو

 
 
 
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.