صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از امروز چهارم دی‌ماه مرز‌های زمینی و دریایی خوزستان به مدت ۱۵ روز محدود و بسته خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، ولی الله حیاتی امروز شنبه چهارم دی‌ماه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: از امروز به مدت ۱۵ روز تردد در مرز‌های زمینی و دریایی سراسر کشور و خوزستان محدود خواهد بود.

وی افزود: گروه‌های هفت‌گانه شامل دارندگان پروانه‌های اقامت معتبر، روادید تحصیلی، روادید حق کار، دانشجویان، طلاب دانشگاه‌ها و مدارس علوم دینی، دارندگان روادید سرمایه‌گذاری و درمانی تنها اجازه تردد دارند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان اینکه سرنشینان کشتی‌های خارجی نیز اجازه ورود به بندرگاه را ندارند، گفت: این کشتی‌ها پس از تخلیه و بارگیری به مقصد مورد نظر اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به شرط تزریق ۲ دُز واکسن و تست منفی PCR برای تردد گروه‌های هفت‌گانه مذکور، اضافه کرد: مراکز واکسیناسیون آمادگی لازم برای تزریق دُز سوم واکسن برای مراجعه کنندگان را داشته باشند.

حیاتی بر همکاری فرمانداران در پشتیبانی از طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوبه‌ای برای پرداخت مبالغی به کارکنان بهداشت و درمان مطرح و در تلاشیم که سهم خوزستان دریافت و به کارکنان پرداخت شود.

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.