رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
سرخط خبرها

درخواست وزیر کشور از دستگاه‌ها برای مقابله با اُمیکرون

  • کد خبر: ۹۲۹۴۴
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
درخواست وزیر کشور از دستگاه‌ها برای مقابله با اُمیکرون
وزیر کشور بر لزوم افزایش نظارت‌های مرزی و کنترل بر مسافرت های هوایی با هدف جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا تاکید کرد.


وزیر کشور خواستار آمادگی کامل دستگاه‌ها برای مقابله با اُمیکرون شد

به گزارش ایسنا دکتر احمد وحیدی با اشاره به همه گیری سویه جدید بیماری اُمیکرون در جهان گفت: با توجه به گزارش‌های علمی پزشکی، میزان سرایت پذیری سویه جدید اُمیکرون بسیار بالاست و برای همین باید با تمام دقت و حساسیت لازم به مقابله و مهار موج جدید بیماری در کشور باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی می تواند سهم اساسی در کنترل موج جدید بیماری در کشور داشته باشد، اظهارکرد: براساس آخرین گزارش ها میزان استفاده از ماسک در کشور رقمی در حدود ۴۸ درصد است که باید این میزان به صورت جدی ارتقا یابد.

وی همچنین با اشاره به مساله سفرها و ورود بیماری از طریق مرزهای کشور گفت: در این خصوص استانداران مرزی بایستی مراتب حساسیت و مراقبت را در مرزهای کشور داشته باشند.

وحیدی بر لزوم نظارت فعالانه تر بر فرودگاه‌های کشور تاکید کرد و گفت: تشخیص به موقع بیماری و ایجاد شرایط قرنطینه می تواند سهم مهمی در کنترل بیماری در کشور داشته باشد.

وزیر کشور در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به این مرحله از تشخیص رسیدیم که برای مدیریت بیماری نیاز به اعمال محدودیت های بیشتر است، بایستی در اسرع وقت محدودیت ها اعمال شود.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت های خود به تقویت فرآیند مدیریت هوشمند بیماری در کشور اشاره کرد و گفت: فاز دوم اجرای این طرح با محوریت حمل و نقل درون شهری آغاز شده است و باید تلاش کنیم از هفته آتی فاز سوم طرح یعنی حمل و نقل برون شهری هم اجرایی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: با هم افزایی ظرفیت های داخلی و رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مانع از شیوع موج جدید بیماری در کشور شویم.

انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->