صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره نظارت بر نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهری شهرداری مشهد گفت: از سال گذشته تجهیز و بهسازی روشنایی زیرگذر‌های عابر پیاده با چراغ‌های ضدسرقت شروع شده است که در سال ۹۹، ۶ زیرگذر به چراغ‌های ضدسرقت تجهیز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمهدی سادات گفت: از سال گذشته تجهیز و بهسازی روشنایی زیرگذر‌های عابر پیاده با چراغ‌های ضدسرقت شروع شده است که در سال ۹۹، ۶ زیرگذر به چراغ‌های ضدسرقت تجهیز شد.

وی ادامه داد: زیرگذر‌های عابرپیاده آوینی، فجر شرقی و غربی، مسلم، نظام‌دوست و بابانظر ۳۳، تجهیز و بهسازی روشنایی باچراغ‌های ضدسرقت انجام شد.

رئیس اداره نظارت بر نگهداری و تعمیرات تاسیسات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه در سال جاری نیز تجهیز و بهسازی روشنایی ۲۳ زیرگذرعابرپیاده با چراغ‌های ضدسرقت در دستور کار قرار گرفته است که تعدادی از این زیرگذر‌ها تجهیز، تعدادی در مرحله انتخاب پیمانکار و بخش دیگر در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: زیرگذر‌های عابرپیاده چراغچی ۵ و فیاض بخش در منطقه دو، زیرگذر پانیذ (جنب بازار حافظ) منطقه ۶، زیرگذر‌های عابرپیاده اطراف میدان غدیر-ابتدای خیابان کارمندان منطقه هفت و زیرگذر‌های عابرپیاده مجتمع آیه‌ها و جهاد کشاورزی در منطقه هشت از جمله این زیرگذر‌ها هستند.

سادات به ایمن‌سازی زیرگذر‌های عابر پیاده چهار منطقه شهری دیگر اشاره و تصریح کرد: تجهیز و بهسازی زیرگذر‌های عابرپیاده دانشگاه فردوسی، معین درباری، ابتدای برونسی و اواسط برونسی منطقه ۹، زیرگذر‌های عابرپیاده حد فاصل حجاب - امام حسن، امام هادی (ع) - نان رضوی و یوسفیه در منطقه ۱۰، زیرگذرعابرپیاده استقلال منطقه یازده و زیرگذر‌های عابر پیاده بولوار شاهنامه، تقاطع اقدسیه و امیریه و اندیشه و زیرگذر عابرپیاده تقاطع الهیه و رحمانیه در منطقه دوازده نیز بخش دیگر این پروژه است.

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ گزارش سرقتی از زیرگذر‌های عابر پیاده‌ای که با چراغ‌های ضدسرقت تجهیز شده‌اند، نداشته‌ایم.

 منبع:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.