صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با ادعای سرقت از یک خانه مسکونی در محدوده هفت تیر و بلوار وکیل آباد مشهد به بهانه فروش پارچه و پتو دستورات ویژه برای پی گیری این ماجرا صادر و کارآگاهان پلیس اگاهی خراسان رضوی وارد عمل شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ جواد شفیع زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خصوص این حادثه گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با ادعای سرقت از یک خانه مسکونی در محدوده بلوار وکیل آباد مشهد دستورات ویژه برای پی گیری این ماجرا صادر و کارآگاهان پلیس اگاهی خراسان رضوی وارد عمل شده اند.

او افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که یک فقره سرقت با این شیوه به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان و روشن شدن چگونگی موضوع ودیگر ابعاد مبهم پرونده و همچنین انگیزه متهمان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان به توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها توجه داشته و به خصوص قبل از شناسایی افراد غریبه که تحت هر عنوان به محل سکونت شان مراجعه کرده اند در واحد مسکونی را باز نکنند و در صورت موارد مشکوک مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: اخبارمشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
M.M
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
باید به اشد مجازات برسند این دزدهای خائن...آنهایی هم که مبارزه نمی کنند با فقر و بیکاری باید مجازات شوند....
شده قانون جنگل...امنیت مهم ترین عامل آرامش مردم است.
امنیت یک کشور اگر برقرار نباشد آرامش صلب می‌شود و زندگی بدون آرامش یعنی بی اعتمادی....