تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
سرخط خبرها

ترفند جدید سارقان خودرو با استفاده از بطری آب + عکس

  • کد خبر: ۹۵۷۴۵
  • ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
ترفند جدید سارقان خودرو با استفاده از بطری آب + عکس
سارقان خودرو روش‌های گوناگونی برای دزدی دارند. یکی از این روش‌ها قراردادن یک بطری آب روی یکی از چرخ‌های خودرو شماست.

به گزارش شهرآرانیوز، همه ما می‌دانیم که سارقان خودرو از روش‌های مختلفی برای دزدیدن خودرو استفاده می‌کنند. یکی از روش‌ها که رواج کمتری داشته و از این‌رو ممکن است اطلاعات کمتری نیز درباره آن داشته باشید قراردادن یک بطری روی تایر ماشین شماست.

شما ممکن است خودرو خود را در جایی پارک کرده باشید و به دنبال کارتان رفته باشید. در این زمان دزد، بطری را روی چرخ سمت شاگرد خودرو قرار می‌دهد که عموما دیده نمی‌شود. بسیاری از افراد نیز پیش از سوارشدن به خودرو اطراف خودرو را به طور کامل چک نمی‌کنند از این‌رو کار برای دزد آسان می‌شود.

پس از اینکه خودرو خود را روشن کرده و حرکت می‌کنید متوجه می‌شوید که صدای عجیبی از چرخ سمت دیگر خودرو می‌آید و در نتیجه ایستاده و همانطور که خودرو روشن است از آن خارج می‌شوید تا چرخ را کنترل کنید.

در همین زمان دزد بسرعت وارد خودروی شما می‌شود که احتمالا در آن نیز باز است و در نتیجه آن را از شما می‌دزدد. حتی در مواردی که خودروی شما به طور کامل ربوده نشود ممکن است اشیای قیمتی موجود در خودرو مانند گوشی همراهتان را بدزدد.

مهم‌ترین پیشنهاد برای جلوگیری از این اتفاق این است که پیش از سوارشدن به خودرو حتما گشتی سریع اطراف آن بزنید یا قبل از پیاده‌شدن برای بررسی هر موضوعی، ماشین را خاموش کنید و پس از پیاده‌شدن نیز درب آن را قفل کنید؛ حتی اگر برای یک لحظه کار دارید!

منبع: سایت‌طلا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->