صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم شهرداری ارومیه در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال موفق به شکست سایپا شد تا به سیزدهمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در آخرین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر والیبال سایپا میزبان شهرداری ارومیه بود و به رغم میزبانی سه بر یک مغلوب این تیم شد تا دوازدهمین شکست خود در این فصل از رقابت‌ها را تجربه کند.
شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ مغلوب سایپا شدند، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند تا سیزدهمین برد خود را جشن بگیرند.
تندروان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه باز هم سر بزنگاه و درست در هفته‌هایی که تیمش اسیر هجمه‌ها و حاشیه‌های بیرونی همیشگی بود! شهرداری را از یک میدان سخت دیگر به سلامت عبور داد.
سایپا با آن تیم جوان و جنگنده و متفاوت با نیم فصل اول می‌توانست، شهرداری ارومیه را در گرداب حاشیه‌های عجیب این روز‌ها بیشتر غرق کند، اما بازیکنان شهرداری با نمایشی مردانه از خوآن خطرناکی به سلامت جستند، تا به بازی سخت خانگی با سپاهان صدرنشین و مدعی در آخر هفته در غدیر برسند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.