آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

فینال لیگ والیبال در ارومیه

  • کد خبر: ۹۶۳۳۱
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
فینال لیگ والیبال در ارومیه
سپاهان و شهرداری، مهم‌ترین بازی این هفته لیگ والیبال را برگزار می‌کنند

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد. هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه، ۲۹‌دی، با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های سیرجان، تهران (۲ دیدار)، گرگان، رفسنجان و ارومیه (۲ دیدار) پیگیری خواهد شد. در یکی از دیدار‌های مهم این هفته، تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه روبه‌روی هم قرار می‌گیرند. این ۲ تیم به‌ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی هستند. شاگردان رحمان محمدی‌راد در سپاهان با ۱۵‌برد و ۴۵‌امتیاز صدرنشین هستند و شهرداری ارومیه هم با ۱۳‌برد و ۳۶‌امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان این هفته هر نتیجه‌ای کسب کنند، در صدر جدول خواهند ماند؛ اما اگر موفق به شکست میزبانشان شوند، تقریبا صعودشان به مرحله پلی‌آف قطعی خواهد شد و این موضوع دومین هدف این تیم در شهر مدعیان والیبال است. ارومیه در این دیدار از امتیاز میزبانی برخوردار است و می‌تواند با پیروزی مقابل حریف اصفهانی، فاصله‌اش را با پیکان که در رتبه سوم جدول قرار دارد، بیشتر کند.

تیم‌های مقاومت یزد و لبنیات هراز آمل که هدایت آن‌ها را به‌ترتیب، مربی و سرمربی تیم ملی برعهده دارند نیز هر کدام ۱۱ برد و ۳۱‌امتیاز دارند و برای پیشی گرفتن از یکدیگر این هفته به‌ترتیب مقابل پاس گرگان و آذرباتری ارومیه به میدان می‌روند. تیم لبنیات هراز آمل از ساعت‌۱۵ در سالن غدیر ارومیه میهمان آذرباتری این شهر است. هرازی‌ها که با ۱۱ برد در رده پنجم جدول قرار دارند، برای کسب پیروزی راهی دیار دریاچه ارومیه شدند تا با آذر‌باتری که با ۴ برد در مکان چهاردهم و آخر جدول جا خوش کرده است رقابت کنند.

شاگردان بهروز عطایی که هفته گذشته در خانه مقابل سپاهان صدرنشین با‌وجود بازی خوب و پایاپای، نتیجه را واگذار کردند، امروز برای کسب امتیازات لازم به‌مصاف میزبانشان می‌روند. شاگردان جوان رحمان‌رئوفی در تیم آذرباتری روی کاغذ شانسی برای شکست میهمان خود ندارند، اما این تیم در بازی‌های خانگی و با حمایت تماشاگران پرشور ارومیه قادر به شکست مدعیان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->