صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان معتقد است جوان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال را دارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرش صادقیانی سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان درباره ادامه روند رضایت‌بخش تیم والیبال راهیاب ملل مریوان در لیگ برتر، گفت: خدا را شاکرم که شرایط از همان ابتدای لیگ امسال به گونه‌ای پیش رفت که توانستیم تعدادی جوان باانگیزه و مستعد را کنار هم جمع کنیم تا با تمرینات فشرده و منظمی که داشتیم بتوانیم اکنون شرایط خوبی در جدول داشته باشیم. حتی از هفته هفتم که پاسور اصلی ما از تیم جدا شد، به دلیل اعتقادی که به همه بازیکنانم دارم، توانستیم بدون مشکل به کارمان ادامه دهیم. تمرینات پیش فصل را زود آغاز کردیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم و همین باعث شد تا بازیکنان به هماهنگی مدنظر در آغاز لیگ برسند.
سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان خاطرنشان کرد: جوان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتر والیبال هستیم، ولی هیچ گاه تمرکزمان به سمت مسائل مالی و حاشیه‌ای نرفته است. به نظرم به جز عوامل فنی در موفقیت تیم راهیاب ملل، خودباوری قابل توجهی بین بازیکنان ایجاد شده و اکنون می‌دانند که با تلاش و همکاری توانایی غلبه بر هر تیمی را دارند. تیم بسیار یکدلی داریم و در زمان پیروزی یا شکست همه اعضای تیم شاد یا غمگین می‌شوند. بازیکنان جایگزینی که در بسیاری از بازی‌ها عصای دست تیم شده‌اند، هنگام ورود به زمین با تمام توان تلاش می‌کنند.
او در مورد حواشی پیش آمده درخصوص حضور پرتعداد تماشاگران مریوانی در بازی با هورسان رامسر که باعث تاخیر در آغاز بازی شد، گفت: باتوجه به دوری ۲ ساله هواداران پرشور مریوانی از حضور در سالن، استقبال بسیار خوبی از این بازی صورت گرفته، اما متاسفانه به جای ۳۰ درصد، تقریبا در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد از ظرفیت سالن پر شده بود. به همین دلیل از تعدادی هواداران خواهش شد که برای آغاز مسابقه، سالن را ترک کنند و همین باعث شد تا بازی با تاخیر آغاز شود. علاوه بر این تماشاگران داخل سالن نزدیک به ۱۵۰۰ نفر نیز بیرون سالن بودند و امیدوارم به زودی شرایط برای حضور کامل هواداران در سالن‌ها فراهم شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.