صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اصفهانی ها در رقاتی های لیگ برتر بسکتبال از سد آبادانی ها گذشتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقایت های مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال تیم فولاد سپاهان اصفهان ۷۷ - ۶۹ پالایش نفت آبادان را شکست داد.

آغازگران سپاهان اصفهان: محمدرضا بهرام‌زاد، عماد سلمانی، پیام کیانی، فرهاد صیوری و شارا زادوریان
سرمربی: علی خسروی

آغازگران نفت آبادان: محمدرضا رنجبر، احسان دلیرزهان، محمدرضا تقی‌لو، سعید محمدی و علی دورقی
سرمربی: علی توفیق

کوارتر اول
بازی در کوارتر نخست کم تب و تاب بود. ۵ امتیاز پیام کیانی سپاهان را پیش انداخت. احسان دلیرزهان، سبد اول نفت را می‌گیرد. ۴ امتیاز بعدی سپاهان سهم پوریا خلیفه سلطان است. دورقی، رنجبر و سعید محمدی ۶ امتیاز از پرتاب آزاد می‌گیرند تا سپاهان ۹ - ۸ پیش باشد.

کوارتر دوم
نفت ابتکار عمل را در دست می‌گیرد. کیانی و بهرام‌زاد ۴ امتیاز ابتدای کوارتر می‌گیرند، ولی ران ۸ امتیازی نفت با اسماعیلی، رنجبر و هلیچی همه چیز را عوض می‌کند. ۳ امتیازی دانیال تحویلیان بازی را در ۱۶ به تساوی می‌کشد. رنجبر و اسماعیلی دوباره داستان را تغییر می‌دهند و اندوان خلیفه سلطان نتیجه را برابر می‌کند. زوج رنجبر و اسماعیلی بازهم دست به کار می‌شود. حالا عماد سلمانی هم وارد ماجرا می‌شود. دو پرتاب ۳ امتیازی عدنان شاوردی و رضا نادری هم نفت را به ۳۰ می‌رساند. صبوری ۴ امتیاز برای سپاهان می‌گیرد و زوج اسماعیلی و رنجبر نفت را ۳۳ - ۲۵ برنده به رختکن می‌فرستد.

کوارتر سوم
جریان بازی در این ۱۰ دقیقه تغییر می‌کند. ۳ پرتاب ۳ امتیازی بهرام‌زاد، مقابل سبد‌های رنجبر و دلیرزهان. دو‌پرتاب سلمانی بازی را در ۴۰ به تساوی می‌کشد و بعد ۳ امتیازی خود او‌سپاهان را پیش می‌اندازد. احسان و هلیچی برتری را پس می‌گیرند، اما خود سلمانی تلافی می‌کند. ۴ پرتاب آزاد صبوری و کیانی و در پایان ۳ امتیازی بهرام‌زاد، سپاهان را ۵۲ - ۴۴ پیش می‌اندازد.

کوارتر چهارم
جنگ مغلوبه می‌شود! رنجبر و احسان نفت را نزدیک می‌کنند. سلمانی و صبوری برای سپاهان جبران می‌کنند. نفت با اسماعیلی به ۵۰ می‌رسد و ۳ امتیازی تقی‌لو و سبد اسماعیلی اختلاف را به ۲ کاهش می‌دهد. ۳ امتیازی بهرام‌زاد سپاهان را به ۶۰ می‌رساند. احسان و اسماعیلی می‌کوشند اختلاف را جبران کنند، اما دو پرتاب ۳ لمتیازی سلمانی و آفاجانی، دست بالا را برای سپاهان حفط می‌کند. پرتاب‌های آزاد اسماعیلی و نادری فایده چندانی ندارد، چون سپاهان ۶ امتیاز دیگر روی دو شوت سلمانی و کیانی می‌گیرد. هلیچی یکی را پاسخ می‌دهد و تک امتیاز نادری پایان این دیدار است.

بهترین‌ها
عماد سلمانی (۳۴:۲۳ دقیقه) با ۱۸ امتیاز، ۳ پاس گل، ۶ توپ‌ربایی و کارایی ۲۱ چهره برجسته میدان بود.
محمد بهرام زاد (۳۵:۵۰ دقیقه) با ۲۰ امتیاز امتیازآورتربن بازیکن نام گرفت.
رضا رنجبر (۳۵:۳۳ دقیقه) با ۱۳ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۲۱ موثرترین بازیکن نفت آبادان بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.