صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تقدیر وزیر بهداشت از شهردار مشهد الرضا(ع)

  • کد خبر: ۹۶۵۸۲
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
امروز یکم بهمن ماه، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اهدا لوحی از اقدامات شهردار مشهد الرضا(ع) در حوزه پیشگیری از شیوع کرونا تقدیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز و در مراسم اختتامیه همایش روسای دانشگاه‌هاو دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در مشهد که با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی، محمد علی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مسئولان حوزه سلامت برگزار شد، وزیر بهداشت با اهدا لوحی به سید عبدالله ارجائی از اقدامات شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از کرونا و تسهیل واکسیناسیون تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم و با حضور شهردار مشهد، طرح عدالت و تعالی نظام سلامت کشور از سوی وزیر بهداشت و علوم پزشکی رونمایی شد.

گفتنی است شهرداری مشهد با تاکیدات شهردار و حمایت های شورای اسلامی شهر مشهد الرضا(ع) در راستای تسهیل دسترسی و سرعت بخشی به امر واکسیناسیون برعلیه ویروس کرونا تعداد زیادی از اماکن دراختیار مدیریت شهری از جمله نمایشگاه بزرگ بین المللی مشهد، ایستگاه‌های قطارشهری، سالن‌‌های ورزشی را تجهیز و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار داده است.

همچنین در راستای تسهیل دسترسی افراد ناتوان و یا ساکنان مناطقی که امکان راه اندازی مراکز ثابت واکسیناسیون در آنها نبود؛ شهرداری مشهد تعدادی اتوبوس را تجهیز و دراختیار دانشگاه علوم پزشکی جهت انجام واکسیناسیون گذاشته است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.