صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فریده شجاعی نایب رئیس فدراسیون بسکتبال از سمت خود کناره گیری کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فریده شجاعی نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال استعفا داد. او در نامه خود به مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون نوشته است:
"ضمن سپاس و قدردانی از پشتیبانی و حمایت‌های جنابعالی و جناب آقای دکتر طباطبایی و سایر همکاران و دلسوزان بسکتبال، اعلام می‌دارم که در این مدتی که در خدمت فدراسیون انجام وظیفه نموده ام، سعی کرده و صادقانه کوشیدم تا شاید دردی از درد‌های متعدد بسکتبال رنجور بانوان درمان شود و منافع ملی را بر مصالح فردی، جناحی و سیاسی ترجیح دادم و مفتخر و خشنودم که در این مدت کوتاه با وجود مخالفان و موانع مالی و انسانی موجود توانستم با ایجاد حس همدلی و تکیه بر حرکت گروهی هدفمند و برنامه محور عملکردی قابل قبول از خود بر جا بگذارم و فعالیت‌هایی اثر گذار در حوزه‌های مختلف در سطح ملی و بین المللی را کلید بزنم.
اما اکنون به دلیل عدم توان مبارزه با این مشکلات و علیرغم علاقه فراوان به خدمت در راستای توسعه بسکتبال بانوان، ادامه مسیر میسر نمی‌باشد و بدین وسیله استعفای خود را تقدیم می‌دارم.
موفقیت جنابعالی و رئیس فدراسیون منتخب و همکاران عزیزم در فدراسیون و دوستداران مهربان و دلسوز بسکتبال را از خداوند متعال خواستارم و سر بلندی دختران عزیز سرزمینم را آرزومندم. "
شجاعی همچنین پیامی در گروه واتس آپ برای همکاران خود ارسال کرد که در آن هم آمده است:"هر آمدی، رفتی در پیش دارد. رفتار همراه با محبت شما، کلمات پر مهر، لبخند‌های واقعی و دوستانه، حمایت‌های همه جانبه، همکاری‌های بی دریغ شمارا هرگز فراموش نمی‌کنم.
امیدوارم خاطرات بد، کاستی‌ها و تقصیر‌های مرا ببخشید و فراموش کنید و در عوض چهره‌ای را به خاطر بسپارید که همواره همه شمارا دوست داشته و به دوستی تان افتخار می‌کند
دعای خیر شمارا طلب می‌کنم و برایتان شادکامی و بهروزی آرزومندم. "

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.