صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با امارات پیام مهمی را به هم گروه‌های ایران درجام جهانی داده و به آن‌ها اعلام کرده هرگز تیم ملی فوتبال ایران را دست کم نگیرند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران فردا در دیداری کاملا تشریفاتی مقابل امارات قرار می‌گیرد. هرچند که این بازی به لحاظ آماری برای فوتبال ایران پر اهمیت است و ملی پوشان دوست دارند بار دیگر مقابل امارات به برتری برسند، اما امتیاز این بازی اثری در صعود فوتبال ایران نخواهد داشت.  

اسکوچیچ درآستانه بازی با امارات به تیم‌هایی که درجام جهانی مقابل ایران بازی خواهند کرد، هشدار داده‌است. اسکوچیچ می‌گوید: «ما را نباید دستکم گرفت. ایران در جام‌های جهانی قبلی نیز نشان داده که توانایی رقابت با تیم‌های ملی قدرتمند را دارد. در آخرین جام جهانی ما به اسپانیا با نتیجه یک بر صفر باختیم و چند موقعیت داشتیم که بازی را به تساوی بکشانیم. ما با پرتغال به تساوی یک بر یک رسیدیم یا در جام جهانی قبل با گل مسی به آرژانتین با نتیجه یک بر صفر باختیم. ایران تیمی بسیار مستحکم دارد. در برخی پست‌ها کمبود داریم، ولی در برخی پست‌ها بازیکنانی با سطح جهانی داریم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.