صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: عزت و احترامی که امروز شاهد آن هستیم، مرهون ایثارگری‌های شهدای بزرگوار در ابتدای انقلاب است. امیدوارم بتوانیم با کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و اثبات آن قدردان زحمات و تلاش‌های تمامی زحمت‌کشان این مرز و بوم باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی در حاشیه مراسم آغازین دهه فجر اظهار کرد: امروز یادآور ورود غرورآفرین امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و روزی است که ملت بزرگوار ایران نشان دادند با توکل بر خداوند متعال به پیروزی رسیدند.

وی افزود: یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را زنده نگه می‌داریم و امیدوارم ملت ایران هر روز بیشتر از روز گذشته در پیشبرد اهداف خود موفق عمل کند.

شهردار مشهد گفت: ملت بزرگوار ایران با بصیرتی مثال‌زدنی، شجاعت و توکل شاید تکرارنشدنی و بی‌نظیر در طول تاریخ، با هدایت روحانیت معظم و در راس آن حضرت امام خمینی (ره) توانستند با دست خالی بر یک رژیم کاملا طاغوتی پیروز شوند.

ارجائی خاطرنشان کرد: عزت و احترامی که امروز شاهد آن هستیم، مرهون ایثارگری‌های شهدای بزرگوار در ابتدای انقلاب است. امیدوارم بتوانیم با کارآمدی نظام جمهوری اسلامی و اثبات آن قدردان زحمات و تلاش‌های تمامی زحمت‌کشان این مرز و بوم باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.