صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۲۲ بهمن‌ماه، چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز،  استاندار خراسان رضوی طی بیانیه‌ای ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد. متن بیانیه استاندار خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز علیرغم توطئه‌های گوناگون علیه ملت ایران از جمله جنگ تحمیلی ۸ ساله، ترور‌های جریان نفاق، پس از آن سنگ‌اندازی‌ها و سوء مدیریت‌های جریان نفوذ، تهاجم فرهنگی، تحریم‌های بی‌سابقه اقتصادی تمامی جبهه کفر، امروز بحمدالله در چهل و سومین سالگرد پیروزی این نظام به رهبری خلف صالح امام راحل با پایمردی، ایستادگی مقاومت و ایثار مردم؛ انقلاب اسلامی به آستانه قله‌های شکوفایی رسیده است.
ایران ۱۴۰۰ اینک مقتدرانه‌تر و قدرتمندتر از همیشه در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند سروی بلند ایستاده و ریشه‌های مقاومت جهانی را مستحکم‌تر کرده است و این جای تشکر از مردم بزرگوار دارد.
خوشبختانه با روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی، دولت و سایر اجزای نظام عزم خویش را جزم کرده‌اند تا با تکیه بر توانمندی درونی مردم عزیز ایران و بر فعلیت در آوردن پتانسیل‌های کشور و ملت با عظمت ایران اسلامی بر مشکلات اقتصادی نیز فایق آیند.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم و نماینده دولت در استان با استعانت از انفاس قدسیه شهدا از شما مجاورین و زائرین سرزمین خورشید هشتم حضرت علی بن موسى الرضا (ع) تقاضا دارم با حضور پرشکوه خویش در یوم الله ۲۲ بهمن، کماکان امید‌های پوچ دشمنان را به یاس تبدیل کرده و ثابت کنید که پای آرمان‌های امام و ۲۰ هزار شهید استان و حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اید. رحمت و برکات خداوند بر امام، شهدای گرانقدر و شما مردم شریف و ولایتمدار استان ، والسلام یعقوبعلی نظری.

منبع: روابط عمومی استانداری خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.