تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
سرخط خبرها

آمادگی همه‌جانبه مدیریت شهری مشهد در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن

  • کد خبر: ۹۸۸۰۲
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
آمادگی همه‌جانبه مدیریت شهری مشهد در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن
معاون فرهنگی شهرداری مشهد اعلام کرد: با توجه به همزمانی مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با روز جمعه و برگزاری مراسم نماز جمعه در حرم مطهر رضوی، به منظور رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با استقرار ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی، سرویس دهی رایگان به نمازگزاران ارائه خواهد شد و خط یک و دو قطار شهری نیز با افزایش یک ساعته سرویس دهی به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیریت شهری مشهد تمهیدات ویژه ای از جمله سرویس دهی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی برای راهپیمایی ٢٢ بهمن در نظر گرفته است.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد ساعت ۹ صبح جمعه به صورت خودرویی و موتوری از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سوی میدان بیت المقدس برگزار می‌شود. پایان بخش این مراسم سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی و شرکت مردم در نماز جمعه خواهد بود.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب، امشب (پنجشنبه شب) در ۱۶ نقطه شهر نورافشانی ویژه‌ و همچنین با کمک تشکل‌ها و بچه‌های مسجدی در ۲۰۰ نقطه شهر نورافشانی گسترده‌ انجام می‌شود.

حسین باغ‌گلی افزود: در روز ۲۲ بهمن نیز در خدمت تمامی همشهریان خواهیم بود تا راهپیمایی خودرویی و موتوری را باهم تجربه کنیم.

بسیج ظرفیت‌های مدیریت شهری
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد نیز از بسیج ظرفیت‌های مدیریت شهری در حوزه‌های فرهنگی، خدمات شهری و حمل و نقل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن خبر داد.
علی نجفی گفت: با توجه به همزمانی این مراسم با روز جمعه و برگزاری مراسم نماز جمعه در حرم مطهر رضوی، به منظور رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) با استقرار ۲۵۰ دستگاه اتوبوس در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی، سرویس دهی رایگان به نمازگزاران ارائه خواهد شد و خط یک و دو قطار شهری نیز با افزایش یک ساعته سرویس دهی به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد.
وی افزود: همچنین خیابان امام رضا(ع) و مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت ویژه نظافت و شست و شو شده و بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات شهری به همراه بیش از ۵۰ دستگاه انواع خودرو خدماتی به صورت آماده باش در مسیر برگزاری مراسم مستقر می شوند.
قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد ادامه داد: نصب بیش از هزار و ٢۵٠ عدد پرچم آویز ستونی و بیرقی، هزار و ٧۵٠ سازه ستونی اطلاع رسانی در سطح شهر و اکران بیش از ۱۰۰ استرابورد شهری در مسیر راهپیمایی بخشی از فضاآرایی و تبلیغات محیطی در خیابان امام رضا (ع) مشهد است.
وی گفت: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری مختلف در مسیر برگزاری مراسم برای اقشار مختلف اجرا خواهد شد.

سرویس دهی رایگان اتوبوسرانی مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد نیز گفت: برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و با توجه به برگزاری مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی، سرویس دهی به نمازگزاران بعد از اتمام نماز جمعه از ساعت ١٣ تا ۱۵ به صورت رایگان انجام خواهد شد.

علی اصغر نیشابوری افزود: این سرویس دهی در خطوط یک و سه بی.آر.تی (خطوط تندرو) و همچنین خطوط ١٢، ۵۰، ۶٢، ۸۲،۸۶ و ۲۱۰ انجام می شود.

وی ادامه داد: تست کرونا و تب سنجی نیز به صورت روزانه از اتوبوسرانان و بازرسان انجام می شود و ناوگان اتوبوسرانی نیز روزانه چهار مرتبه ضدعفونی می شود.

آماده باش آتش نشانی مشهد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز از آماده باش آتش نشانان در روز ٢٢ بهمن خبر داد و گفت: امسال با توجه به ادامه شیوع کرونا و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ به‌ صورت رژه موتوری و خودرویی انجام می‌شود و آتش‌نشانی شهرداری مشهد برای پیشگیری از حوادث احتمالی آماده باش خواهد بود.

آتشپاد دوم مهدی رضایی افزود: از این رو ۵٠ آتش‌نشان و نجاتگر به همراه خودرو تخصصی، تجهیزات سبک و سنگین آتش‌نشانی و موتورسیکلت سیار اطفای حریق در مسیر این مراسم مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: گشت‌های سیار موتوری و خودرویی نیز در طول مسیر مراسم و معابر منتهی به آن، در خیابان امام رضا(ع)، میدان پانزده خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش، میدان بیت‌المقدس، باب الجواد (ع)، میدان طبرسی، باب الرضا(ع)، چهارراه شهدا و ورودی پنج‌ راه و چهارراه خسروی فعال خواهند بود.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: در این روز ۴۸۵ آتش‌نشان و نجاتگر نیز در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر مشهد در آماده‌باش کامل قرار دارند و شهروندان می‌توانند در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->