صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دو تیم والیبال پیکان و باریج‌اسانس کاشان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به دنبال کسب پیروزی و کشاندن سرنوشت صعود فینالیست‌ها به بازی سوم هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال زنان با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد. در نخستین مسابقه خودروسازان تهرانی درحالی رو در روی هم قرار گرفتند که پیش‌تر و در هفته هشتم (دور رفت) مرحله گروهی، شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا موفق به شکست سه بر صفر پیکانی‌ها شدند و بازی هفته هفدهم (دور برگشت) نیز با همین نتیجه به سود نارنجی‌پوشان تمام شد.
تیم سایپا مدافع عنوان قهرمانی  نیز با اقتدار و سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا سومین برد خود برابر این تیم خودروساز لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ را به دست آورد.شاگردان جوان فاطمه رشیدی سرمربی تیم پیکان در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند.
در دومین مسابقه، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و باریج‌اسانس کاشان در حالی به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در مرحله مقدماتی یک بار به سود اصفهانی‌ها و یک بار هم به نفع کاشانی‌ها پایان یافته بود.
ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا برای حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.
شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم باریج اسانس کاشان در این دیدار با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کردند تا صعودشان به دیدار نهایی با چالش جدی روبرو شود.
الهه پورصالح بازیکن شماره ۱۹ ذوب‌آهن با کسب ۱۸ پوئن در این مسابقه، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد و در تیم باریج اسانس کاشان نیز منا آشفته با کسب ۱۵ امتیاز، بهترین بازیکن این تیم بود.
دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی نیز فردا (دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه) با برگزاری دو دیدار پیگیری خواهد شد. در نخستین دیدار تیم باریج‌اسانس کاشان از ساعت ۱۴ میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. دو تیم پیش‌تر در مرحله رفت این مرحله مقابل هم قرار گرفتند و شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب‌آهن موفق به شکست سه بر صفر حریف شدند. درصورت پیروزی مجدد اصفهانی‌ها در بازی دور برگشت، ذوب‌آهن با کسب دو پیروزی راهی فینال خواهد شد. در غیر این‌صورت سرنوشت تیم صعودکننده به دیدار نهایی روز سه‌شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) مشخص خواهد شد.
دو تیم خودروساز پیکان و سایپا نیز فردا درحالی به مصاف هم می‌روند که پیش‌تر نارنجی‌پوشان سایپا با نتیجه سه بر صفر از سد پیکان گذشتند و دیدار روز دوشنبه بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. در صورت پیروزی پیکان، این دو تیم نیز روز سه‌شنبه در سومین دیدار به مصاف هم خواهند رفت.

 برنامه مسابقات 

ساعت ۱۴: باریج اسانس کاشان – ذوب‌آهن اصفهان

ساعت ۱۷: پیکان تهران – سایپا تهران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.