نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

باخت های مصلحتی در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال!

  • کد خبر: ۹۹۱۹۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
باخت های مصلحتی در هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال!
تیم‌های شهرداری ارومیه، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، شهرداری ورامین، هورسان رامسر، مقاومت شهداب یزد و آذرباتری ارومیه در هفته بیست‌وششم لیگ برتر مردان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، لیگ برتر والیبال از ایستگاه ۲۶ هم گذشت تا در پی انجام ۱۸۲ مسابقه در هفته‌هایی که به سرعت برق و باد گذشت، سیمای ۸ تیم صعود کننده مشخص شود. سپاهان، پاس، هراز، فولاد، پیکان، شهرداری ارومیه، شهداب یزد و مس رفسنجان به دور حذفی رسیدند و دو تیم سایپای تهران و آذرباتری ارومیه از لیگ برتر حذف شدند و روز آخر مسابقات اتفاقات عجیبی رخ داد. باخت‌هایی که مصلحتی بود و مسائلی که شاید فیرپلی را زیر سوال برده است.
در دورانی که از والیبال حرفه‌ای حرف می‌زنیم، بدیهی است که مربیان حق دارند، ماشین حساب در دست به اتفاقات پیش روی بیاندیشند. اما والیبال ورزش نجیبی است که از آن توقع سپیدبختی و روشنایی داریم. نمی‌توانیم ایراد بگیریم که چرا یک تیم باخته و تیم دیگر هم برده است؟ در ورزشی که مربیان و مدیرانش فقط به منافع خود می‌اندیشند، ملی اندیشی رنگ می‌بازد. ما با این طرز تفکر که مرگ خوب است برای همسایه، در بخش رویداد‌های اجتماعی از جمله والیبال مخالف است.

بازی مردانه
در چارچوب آخرین پیکار‌های لیگ سی و پنج یک مسابقه جانانه و مردانه برگزار شد و آن نبرد تماشایی مس رفسنجان و سایپای تهران بود. سایپا اگر می‌برد، سقوط نمی‌کرد، ولی شکست برای رفسنجانی‌ها خیلی تاثیرگذار نبود، اما تیم مس مردانه جنگید و در ست پنجم به طور میلی متری پیروز شد تا حداقل در این دیدار اخلاق نادیده گرفته نشود. ورزش باید میدان مبارزات مردانه باشد و به نظر می‌رسد که تیم تازه وارد مس این اصول را به درستی رعایت کرده است، اما درباره سایپا که یک تیم پراستعداد است فقط می‌توان گفت خودکرده را تدبیر نیست. مدیریت این باشگاه درباره والیبال نارنجی پوشان پرافتخار منفعل عمل کرده اند و به همین دلیل نمی‌شد در دقیقه نود آب رفته را به جوی بازگرداند.

هورسان و ورامین ماندنی شدند
باتوجه به نتایج کسب شده، تیم بخش خصوصی هورسان رامسر در صحنه باقی ماند و تیم شهرداری ورامین هم با یک پیروزی شگرف مقابل شگفتی آفرینان پاس گرگان رستگار شدند، اما ورامینی‌ها هم باید برای تجدید سازمان والیبال باشگاه‌های خود اقدامات بهینه‌ای را انجام دهند. این گونه تیمداری‌ها نه برای پاس خوب است و نه برای ورامینی که سابقه شرکت در جام باشگاه‌های جهان را دارد.

شهداب و هورسان، سورپرایز شدند
شهداب مقاومت یزد که نیم فصل اول روزگاری متزلزل داشت، با شوک مثبتی که مدیران این باشگاه به تیم وارد کرده اند، اکنون به یک غول به پاخاسته تبدیل شد. ایستادن بالای دست پیکان و شهرداری ارومیه با آن همه مهره کار بزرگ شهدابی‌ها بود. از سویی دیگر لبنیات هراز هم بدون توجه به مسائل پیرامونی در لیگ برتر آرام آرام خود را به رده دوم جدول رسانده اند و این نیز در سایه مدیریت خوب بهروز عطایی شکل گرفته است. اینکه می‌گوییم برنده همان بازنده است، مصداقی است که اشاره کردیم و سرانجام سپاهان که هفت نفره بدون سرمربی به ارومیه رفت و مقابل تیم آخر جدول لیگ یعنی آذرباتری شکست خورد، اما با ۲۰ پیروزی و ۵ شکست همچنان تا پایان در صدر جدول ایستاد.


نتایج کامل دیدار‌های هفته بیست‌وششم

شهرداری ارومیه ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان صفر؛ (۲۵-۱۵)، (۲۵-۱۶)، (۲۵-۲۰)

لبنیات هراز آمل ۳ – راه‌یاب ملل مریوان صفر؛ (۲۵-۱۶)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۱۲)

مس رفسنجان ۳ – سایپا ۲؛ (۱۵-۲۵)، (۲۵-۱۹)، (۲۵-۲۲)، (۲۰-۲۵)، (۱۵-۱۳)

پاس گرگان صفر – شهرداری ورامین ۳؛ (۲۱-۲۵)، (۱۸-۲۵)، (۲۰-۲۵)

پیکان ۲ – مقاوت شهداب یزد ۳؛ (۲۸-۳۰)، (۲۵-۱۹)، (۲۱-۲۵)، (۲۵-۲۰)، (۱۲-۱۵)

هورسان رامسر ۳ – شهرداری گنبد صفر؛ (۲۵-۲۲)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۱۰)

آذرباتری ارومیه ۳ – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان یک (۲۵-۲۳)، (۲۰-۲۵)، (۲۵-۱۸)، (۲۵-۱۶)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->