صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم والیبال مقاومت شهداب یزد با پیروزی دو امتیازی مقابل پیکان و در یک رالی سنگین، فاتح حساس‌ترین دیدار صدرجدولی‌ها در آخرین هفته مرحله گروهی شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،علیرضا طلوع‌کیان، سرمربی تیم والیبال مقاومت یزد پس از پیروزی برابر پیکان گفت: ما در این دیدار فقط ۲ ست نیاز داشتیم تا در جایگاه سوم قرار بگیریم و بعد از اینکه ۲ ست گرفتیم، بازی، کیفیت خود را از دست داد، ولی ما پرافتخارترین تیم آسیا را شکست دادیم.
او در ادامه گفت: خیلی خوشحالم که اولاً مقابل ۳ تیم مدعی قهرمانی یعنی پیکان و سپاهان و شهرداری ارومیه پیروز شدیم و ثانیاً با توانمندی خودمان، جدول مرحله پلی‌آف را طوری طراحی کردیم که از این ۳ تیم مدعی فقط یک تیم به فینال خواهد رسید.
طلوع‌کیان در پایان گفت: ما در دور برگشت با ۱۲ پیروزی، قهرمان نیم فصل دوم شدیم. لیگ برای ما تمام شده است و ما با مقام سوم به کار خود پایان دادیم. مرحله پلی‌آف در حکم جام حذفی است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. امتیاز میزبانی تیم‌های بالای جدول هم از آن‌ها گرفته شده و همه بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود. شانس برای همه تیم‌ها یکسان است و ما برای جام حذفی آماده می‌شویم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.