صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دو روز دیگر فیلم «آنچارتد» Uncharted، اقتباس جدید هالیوود از یک بازی ویدئویی، منتشر می‌شود؛ فیلمی که گویا منتقدان را راضی نکرده و به نظر می‌رسد دل گیمرها و طرفداران نیتن دریک هم خیلی سخت به دست آورد.

شهرآرانیوز - فیلم آنچارتد به کارگردانی روبن فلیشر با الهام از سری بازی Uncharted کمپانی ناتی داگ ساخته شده و تام هالند، مارک والبرگ، سوفیا علی، تاتی گابریل و آنتونیو باندراس از جمله بازیگر‌ان آن هستند. در فیلم Uncharted قصه‌ نیتن دریک و نخستین ماجراجویی او برای پیدا کردن گنج را می‌بینیم.

آنچارتد یا سرزمین‌های ناشناخته (Uncharted) پیش‌درآمدی برای این بازی ویدئویی محسوب می‌شود. فیلم از روی سری چهارم این مجموعه، آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد ساخته شده است.

بزرگ‌ترین سوال گیمرها این است که آیا تام هالند توانسته نسخه جوان‌تر نیتن دریک را بازی کند؟ آن‌طور که از یادداشت منتقدان برمی‌آید او در ایفای نقش نیتن دریک و بیشتر شخصیتی شبیه ایندیانا جونز تاحدودی موفق بوده است. او همین چندماه پیش در نقش مرد عنکبوتی بازی کرده بود و سخت‌ترین کارش در فیلم «آنچارتد» دورشدن از نقش قبلی‌‌اش بوده است. اما هرچه‌قدر که بازی تام هالند به مذاق برخی خوش بیاید گویا کل فیلم اصلا منتقدان را راضی نکرده است. 

این فیلم در وبسایت Rotten Tomatoes تا اکنون از ۹۸ نقد امتیاز ۴۰ را به دست آورده است که برای یک فرنچایز بلاک‌باستر عظیم چندان جالب نیست.  

 

مایکل اوسالیوان 

واشنگتن پست

دور از ذهن؟ بله. همچنین غیرقابل تصور و ناباورانه و پوچ. کمی غیرمعقول به نظر می‌رسد که از «Uncharted» انتظار چیزی بیشتر یا کمتر از این‌ها داشته باشیم.

برایان تالریکو 

سایت راجر ایبرت

Uncharted برای طرفداران و تازه‌کارها چیزی استاندارد ارائه می‌کند، اما همین را هم به‌گونه‌ای قابل پیش‌بینی انجام می‌دهد که فاقد هرگونه غافلگیری است.

لیز شانون میلر

Consequence

درست است که Uncharted هرگز فیلمی شبیه اثر کلاسیک و ماجراجویی اسپیلبرگ نخواهد بود، اما به این سنت بی‌احترامی نمی‌کند و حتی می‌تواند چند لحظه هیجان‌انگیز منحصر‌به‌فرد هم ارائه دهد.

ریچارد ترنهولم 

CNET 

فیلم Uncharted شاید از فیلم‌های بهتر از خودش دزدی کند، اما این‌کارش یک جنایت بدون قربانی است.

نیک دو سملین

Empire

فیلمی براساس یک بازی‌ که از فیلم‌های بسیار بهتر از خودش ساخته شده است. Uncharted به اندازه کافی قابل تماشاست اما می‌توانست بسیار بهتر از این باشد.

کلاریس لافری

The Independent

چیزهای زیادی در Uncharted وجود دارند که به‌نظر تصادفی هستند یا به آن‌ها به اندازه کافی توجه نشده است.

فرانک اسک

هالیوود ریپورتر

خیلی خوب می‌شد اگر راف لی جادکینز، آرت مارکوم و مت هالووی، فیلمنامه‌نویسان، چیزی جالب‌تر از این ماجراجویی عامه‌پسند می‌ساختند...

کلاریس لافری

Independent (UK)

هیچ امیدی برای کسانی که به اینجا وارد می‌شوند نیست. اگر هالیوود حتی نتواند از روی بازی Uncharted چیزی بسازد واقعاً آینده‌ای برای اقتباس سینمایی از بازی ویدیویی وجود ندارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.