صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منچستریونایتد امشب در لیگ قهرمانان به میهمانی اتلتیکو می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود. رونالدوی پرتغالی که بهترین خاطراتش را سیمئونه دارد! امشب باید در واندامتروپولیتانو مقابل اتلتیکو‌مادرید قرار بگیرد و آژاکس، تیم دوست‌داشتنی قاره اروپا، نیز در پرتغال به میهمانی بنفیکا خواهد رفت.

اتلتیکومادرید - منچستریونایتد | ۲۳:۳۰

هر دو تیم کمی گیج و سردرگم بوده‌اند. اتلتیکو در گروهش در رقابت با لیورپول خیلی زود عقب ماند و در رقابت با میلان و پورتو هم به‌سختی جواز صعود را کسب کرد. از طرفی منچستریونایتد که وضعیت خوبی در لیگ برتر انگلیس نداشته و اخیرا رانگنیک جای سولسشر را گرفته، در لیگ قهرمانان اروپا نتایج بهتری کسب کرده ا‌ست. با‌این‌حال شیاطین‌سرخ که دو برد مقابل ویارئال داشتند، نتوانستند یانگ‌بویز را ببرند. در دور اول قرعه‌کشی منچستریونایتد به پاری‌سن‌ژرمن برخورده کرده بود.

با توجه به شرایط فعلی، اتلتیکومادرید برای آن‌ها رقیب بهتری خواهد بود. منچستریونایتد و اتلتیکومادرید البته سال‌هاست مقابل هم در اروپا بازی نکرده‌اند. آخرین جدال آن‌ها به سال ۱۹۹۱ بازمی‌گردد که در مسابقات جام‌در‌جام اروپا، اتلتیکو در ویسنته‌کالدرون، منچستریونایتد را با سه گل درهم کوبید.

رونالدو، فرشته عذاب سیمئونه

رونالدو آماری خیره‌کننده مقابل تیمِ اتلتیکومادرید به نمایش گذاشته و به‌همین‌دلیل برگ برنده منچستریونایتد در بازی فرداشب لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفته است. رونالدو بیش از هر بازیکنی به اتلتیکومادرید گل زده و قاتل تیمِ سیمئونه لقب گرفته است. او در ۳۱ بازی، ۲۵ گل به اتلتیکو زده و توانسته است چهار هت‌تریک و ۹ پاس گل را نیز به ثبت برساند. کریستیانو رونالدو در بین سال‌های‌۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ توانسته است پنج‌بار به‌صورت مستقیم باعث حذف اتلتیکومادرید شود. برای همین است که روخی‌بلانکو بیش از هر تیمی با رونالدو مشکل خواهد داشت. ماریو کورتگانا، خبرنگار مادریدی، به مارکا گفت: رونالدو همیشه کابوس شبانه اتلتیکومادرید خواهد بود.

اتلتیکو همیشه سعی داشت او را مسخره کند، به خنده بگیرد، برایش جوک بسازد و درباره همه جزئیات زندگی او صحبت کند؛ ولی رونالدو همیشه بر این مسائل فائق آمد و توانست زهرش را بریزد. سایت گل نوشت که وقتی یوونتوس در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ از اتلتیکو در بازی رفت ۲‌بر ۰ عقب افتاده بود، رونالدو هیچ استرسی نداشت و کاملا مطمئن بود که می‌تواند باعث شکست سیمئونه شود. گل نوشت: او عصبانی بود، ولی لبخندی بر لب داشت؛ زیرا می‌دانست در دور برگشت می‌تواند انتقام خود را از اتلتیکومادرید بگیرد.

بنفیکا - آژاکس | ۲۳:۳۰

یکی از بازی‌هایی که شاید نام بزرگی در آن نباشد، اما از لحاظ کیفیتی می‌تواند فوتبال‌دوستان را راضی کند. آژاکس، یکی از دو تیم هجده‌امتیازی دور گروهی با آماری شگفت‌انگیز در لیگ هلند پا به این دیدار خواهد گذاشت و به‌مصاف میزبانش بنفیکا می‌رود. بنفیکا در لیگ پرتغال قافیه را به پورتو و اسپورتینگ باخته است و لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای شاگردان نلسون وریسیمو است تا خودی نشان دهند. رقابت با تیم جذاب تنهاخ یک آزمون دشوار برای بنفیکا در استادیوم دالوژ خواهد بود. آژاکسی که می‌خواهد مأموریت نیمه‌تمام سال۲۰۱۹ را تمام کند.

برنامه‌های ستاره آژاکس برای آقای‌گل‌شدن

سباستین هالر برای ادامه رکورد گل‌زنی قابل‌توجه خود در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به‌مصاف بنفیکا خواهد رفت. سبایتین هالر، ملی‌پوش ساحل‌عاج، ۱۰ بار در مرحله گروهی گل‌زنی کرد و پس از کریستیانو رونالدو در سال۲۰۱۷، تبدیل به دومین بازیکنی شد که در هر شش بازی گروهی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق به گل‌زنی می‌شود. تعداد گل‌های او در این فصل، او را با یک گل برتر از روبرت لواندوفسکی از بایرن‌مونیخ در صدر جدول گل‌زنان این رقابت‌ها قرار می‌دهد. او در این فصل ۲۸ گل در ۲۸ بازی در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است، از‌جمله شش گل در چهار بازی پس از بازگشت از جام ملت‌های آفریقا در کامرون، جایی که ساحل‌عاج در یک‌شانزدهم نهایی به‌مصاف مصر رفت و حذف شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.