آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

درس بزرگ بازی منچستریونایتد و تاتنهام: هرگز رونالدو را عصبانی نکنید!

  • کد خبر: ۱۰۲۱۷۰
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
درس بزرگ بازی منچستریونایتد و تاتنهام: هرگز رونالدو را عصبانی نکنید!
کریستیانو رونالدو پس از مدت‌ها تحمل انتقاد، در بازی با تاتنهام درخشید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ درخشش حیرت‌انگیز کریستیانو رونالدو مقابل تاتنهام، واکنش‌های فراوانی را به‌همراه داشته است. کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ فقط یک‌بار در مقابل برایتون موفق به گل‌زنی شده بود تا انتقاد‌ها از این فوق‌ستاره پرتغالی به اوج برسد. برخی او را مهم‌ترین دلیل نتیجه‌نگرفتن یونایتد در فصل جاری دانسته و خبر از پایان دوران طلایی او می‌دادند، اما کریستیانو رونالدو بار‌ها ثابت کرده است هرگاه انتقاد‌ها از او افزایش یابد، نمایش بهتری از خود ارائه می‌دهد.

این ستاره سی‌وهفت‌ساله سه بار دروازه هوگو لوریس را باز کرد و یک‌تنه عامل برتری مهم یونایتد مقابل تاتنهام لقب گرفت. حالا کریستیانو رونالدو با ۸۰۷‌گل در مسابقات رسمی و با عبور از رکورد جوزف بیکان، عنوان بهترین گل‌زن در تاریخ فوتبال را از آنِ خود کرده و به رکورد درخشان ۵۹ هت‌تریک در دوران ورزشی‌اش رسیده است. شیاطین سرخ در ادامه فصل به‌دنبال کسب سهمیه و البته درخشش و رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان در فصل جاری هستند و برای رسیدن به این هدف، باید یک کریستیانو رونالدوی آماده و سرحال مانند بازی شنبه‌شب در اختیار داشته باشید.

اولین گل کریستیانو رونالدو در دقیقه‌۱۲ دیدار با تاتنهام به این معنی بود که او اکنون بیش از ۱۰۰‌گل در هر شش بخش شانزده‌دقیقه‌ای هر مسابقه به ثمر رسانده است. همچنین کریستیانو رونالدو مقابل تاتنهام دومین هت‌تریک در لیگ برتر و اولین هت‌تریک خود را از ژانویه ۲۰۰۸ ثبت کرد. دو هت‌تریک با فاصله ۱۴‌سال‌و‌۵۹ روز ثبت شده که طولانی‌ترین روند بین سه‌گانه یک بازیکن در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود.

رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام در صفحه خود نوشت: از ثبت اولین هت‌تریک خود پس از بازگشت به اولدترافورد بسیار خوش‌حال هستم. هیچ چیزی شیرین‌تر از احساس بازگشت به زمین و کمک به تیم با گل‌زنی و تلاش‌کردن نیست. ما یک بار دیگر ثابت کردیم که می‌توانیم هر تیمی را در هر روزی شکست دهیم، به شرط اینکه سخت تلاش کنیم و در کنار هم باشیم. هیچ محدودیتی برای منچستر وجود ندارد. مهم نیست چه چیزی در پیش است، به پیش برویم، شیاطین.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->