ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سیمئونه در رادار پاریس‌سن‌ژرمن

  • کد خبر: ۱۰۲۳۰۵
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سیمئونه در رادار پاریس‌سن‌ژرمن
سرمربی آرژانتینی شاید در پایان فصل به پاری‌سن‌ژرمن برود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گویا پوچتینو پس از شکست مقابل رئال‌مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فصل بعد دیگر در پاریس نخواهد بود.
پس‌لرزه‌های شکست پاری‌سن ژرمن در سانتیاگو‌برنابئو همچنان ادامه دارد. در‌پی این شکست، پوچتینو فصل آینده دیگر روی نیمکت پاریس نخواهد بود. رسانه‌های فرانسوی از همین حالا به گمانه‌زنی درباره مربی بعدی این تیم متمول پرداخته‌اند. به‌گزارش آاس، شکست پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال‌مادرید در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، زخم‌های بسیار عمیقی بر پیکره باشگاه پی‌اس‌جی ایجاد کرد. مشکلات تیم و انتقاد‌های رسانه‌ها، یک واقعیت محسوس را نشان می‌دهند: سرمربی فعلی پاری سن‌ژرمن، مائوریتسیو پوچتینو، فصل بعد روی نیمکت این تیم نخواهد بود.

سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها، خودش در مصاحبه پیش از بازی مقابل رئال‌مادرید در سانتیاگو‌برنابئو در پاسخ به خبرنگار‌Movistar، مونیکا مارچانته، این موضوع را تصدیق کرد. سؤال این بود که آیا پوچتینو احساس می‌کند موقعیتش روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن با شکست مقابل رئال‌مادرید به خطر می‌افتد؟ پاسخ پوچتینو به این پرسش واضح و روشن بود. او می‌دانست که با شکست در این دیدار جایگاهش به عنوان سرمربی پاری سن‌ژرمن به‌شدت متزلزل خواهد شد. در‌هر‌صورت پاریسی‌ها اکنون به‌دنبال جایگزینی برای پوچتینو هستند.

یکی دیگر از مربیان آرژانتینی در فهرست گزینه‌هایی قرار دارد که باید با زین‌الدین زیدان رقابت کند: دیگو سیمئونه. بنا بر گزارش روزنامه اکیپ، ال‌چولو یکی از نام‌هایی است که در دفتر مدیران پاریس برای هدایت این باشگاه در آینده مطرح شده است؛ برای اینکه این باشگاه متمول بتواند بعد از شکست پروژه گران‌قیمتش در این فصل روند بازسازی خودش را در آینده پی بگیرد، آن‌ها دیگو سیمئونه را مدنظر دارند. این باشگاه در تابستان گذشته لیونل مسی را به امید قهرمانی در اروپا جذب کرد، اما به نتیجه دلخواه خودش نرسید.

دیگو سیمئونه تا سال ۲۰۲۴ با اتلتیکومادرید قرارداد دارد و تنها‌نامی نیست که در فهرست مدیران پاریس قرار گرفته است. این روزنامه فرانسوی، نام سیمئونه را در کنار ۹ تن از همکارانش، به‌عنوان جانشینان احتمالی مائوریتسیو پوچتینو در آینده ذکر کرده است؛ البته با این توضیح که از زیدان جلوتر از همه به‌عنوان اولویت اول پاریس نام برده است. غیر از سیمئونه و البته زیدان، پاریسی‌ها چند گزینه دیگر را هم زیر‌نظر دارند که به نظر می‌رسد به‌صورت موقت می‌توانند روی نیمکت تیم متول فرانسه بنشینند.

آلگری (یوونتوس)، کونته (تاتنهام)، تنهاخ (آژاکس)، کریستوف گالتیه (نیس)، میکل آرتتا (آرسنال)، سیمونه اینزاگی (اینترمیلان)، لوسین فاوره (هم اکنون بدون تیم) و تیاگو موتا (اسپتزیا) از جمله این افراد هستند. برخی از این نام‌ها به‌این‌دلیل در این فهرست قرار دارند که آرزوی دیرینه مدیران پاریس بوده‌اند (مانند اینزاگی)، برخی دیگر به‌خاطر سبکِ بازی هجومی‌شان (مثل فاوره)، برخی به‌خاطر سابقه‌ای که به‌عنوان بازیکن پاری‌سن‌ژرمن داشتند (مانند موتا و آرتتا).

اینکه در‌نهایت چه کسی به پاریس می‌آید، هنوز مشخص نیست. سیمئونه یکی از کسانی است که در پاریس وی را بسیار تحسین می‌کنند. این اولین‌بار نیست که نام او به این تیم پاریسی لینک می‌شود، قبلا در سال ۲۰۱۹ شدیدا شایعاتی در‌این‌باره وجود داشت. تنها‌چیزی که هم‌اکنون واضح است، این است که پوچتینو فصل بعد روی نیمکت پاریس نخواهد بود؛ مربی‌ای که البته ممکن است فصل بعد به‌عنوان مربی منچستریونایتد به لیگ جزیره برگردد، یکی از ضعیف‌ترین عملکرد‌ها را در بین مربیان دوران مالکیت قطری‌ها در پاری سن‌ژرمن داشت؛ آن‌هم در زمانی که ترکیب این تیم بیشترین ستاره را در اختیار داشته است.

حضور مسی، نیمار و امباپه در هر تیمی می‌تواند دست‌کم دو جام را برای آن به ارمغان بیاورد، اما کنار‌رفتن از جام حذفی فرانسه و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، نتایجی نبود که هواداران و مدیران پاری‌سن‌ژرمن بتوانند به‌راحتی از کنار آن عبور کنند. مالک قطری PSG در کنار همه هزینه‌هایی که برای تیمش می‌کند، نباید فراموش کند که حضور در سطح اول فوتبال اروپا نیازمند یک نیمکت و ترکیب قوی در کنار هم است و ستاره‌ها به‌تن‌هایی توانایی قهرمانی ندارند و نیازمند برنامه‌های تاکتیکی و مناسب هم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->