صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در چارچوب هفته بیست و یکم، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز یکشنبه، از ساعت ۱۹:۳۰ در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر خواهدرفت.  

پرسپولیس که هفته‌های قبل موفق شده نتایج خوبی کسب کند و سایه به سایه استقلال پیش می‌رود، امیدوار است این هفته هم فاصله کمتر از قبل شود و بتواند شانس خود را برای صدرنشینی افزایش دهد.

سیامک نعمتی و امید عالیشاه مصدومان تیم پرسپولیس خواهندبود. در آن سو اهل شاخه و طالب ریکانی نیز غایبان تیم صنعت نفت آبادان هستند. 

در چند سال اخیر علیرضا منصوریان نه با تراکتور، نه با ذوب و نه با صنعت نفت آبادان موفق نشده ترمز پرسپولیس را بکشد. منصوریان هم با استقلال و هم با نفت تهران موفق شد در دوران برانکو پرسپولیس را شکست دهد. در دوران حضور در ذوب نیز وی موفق شد در مشهد یحیی گل محمدی، سرمربی وقت پدیده را مغلوب سازد. تک گل آن مسابقه را ارسلان مطهری به ثمر رساند.

پرسپولیس احتمالا در این دیدار هم احمد گوهری را درون دروازه خویش ببیند. این تنها بازی پرسپولیس در خوزستان نخواهدبود و آنها باید انتهای هفته جاری نیز در مسجدسلیمان به مصاف نفت بروند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.